ما خودمان کره بگیر هستیم

ما خودمان کره بگیر هستیم

به گزارش گلونی و بر اساس گزارش‌ها، کره در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سهمیه‌بندی شده و به هر فرد یک کره ۱۰۰ گرمی تعلق می‌گیرد.

خبرهای مربوط به جیره‌بندی کره در حالی با تأیید و تکذیب روبرو شده که در پی حذف ارز دولتی برای واردات کره، خبر توزیع «کره ملّی» منتشر شده بود!

ما خودمان کره بگیر هستیم

واقعا این خبر را باور کردید؟ حالا درست است که این اواخر به خاطر یک‌سری ماست‌مالی‌ نتوانسته‌ایم کره مرغوبی بگیریم، اما این دلیل نمی‌شود بعضی‌ها را هوا بر‌دارد که ما نمی‌توانیم کره تولید کنیم.

واقعا باورتان شد ما که از هر آبی توانایی کره گرفتن داریم، باید کره جیره‌ای مصرف کنیم؟

مثل این‌که یادتان رفته ما متخصص آن هستیم که در هر شرایطی خوب یا بد، نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم. هر‌چقدر مسئله پیچیده‌تر باشد، قاطعیت ما در پیروزی بیشتر خواهد شد.

ما آن‌قدر در این‌کار حرفه‌ای هستیم که کارشناسان هم تصمیم گرفتند ذائقه خودمان را در تولید کره دخیل کنند و به کس کسانش ندهند. بروید. بروید و این شایعات را به خورد کسانی بدهید که به توانایی‌های ما ایمان ندارند.

محضر شریف‌شان هم عرض کنید که ما هیچ‌وقت برای صد گرم، شال و کلاه نمی‌کنیم تا فروشگاه برویم، آخرش هم محصول خودمان را با منت به خودمان تحویل دهند.

این‌ها را بگویید تا بدانند یک من ماستی که برای ما درست کرده‌اند چقدر کره می‌دهد و دوباره از توانایی‌های ما به چربی‌سوزی بیفتند.

گفتنی است چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر سهمیه‌بندی کره و ارائه کره با کارت ملی و… که با واکنش بسیاری از کاربران فضای مجازی روبه‌رو شد.

ماجرا هم از وقتی شروع شد که رئیس اتحادیه سوپر مارکت‌ها گفت: کره در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سهمیه‌بندی شد و به همین دلیل به هر فرد یک کره ۱۰۰ گرمی تعلق می‌گیرد. این شد که خیلی‌ها به فروشگاه‌ها هجوم بردند تا کره را به قیمت قبل بخرند و انبار کنند.

پایان پیام

نویسنده: سارا ملاعباسی

کد خبر : 176567 ساعت خبر : 4:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=176567
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات