کریم آتشی از جزئیات ماجرای قتل همسایه گفت

اولین توضیحات کریم آتشی درباره ماجرای قتل همسایه‌اش. کریم آتشی از جزئیات ماجرای قتل همسایه گفت.

به گزارش گلونی و به نقل از رکنا کریم آتشی پس از دستگیری حرف‌هایی زد که در ادامه می‌خوانیم:

ما معمولاً برای فیلم‌های اکشن و پلیسی از مراکز نظامی سلاح می‌گیریم و بعد از پایان کار فیلمبرداری اسلحه‌ها را تحویل می‌دهیم.

اخیراً برای تولید یک کار سینمایی ۸ اسلحه تحویل گرفتیم اما ۷ اسلحه را برگرداندیم و یکی را پیش خودم نگهداشتم.

کریم آتشی که برای انکار قتل راه گریزی نداشت قتل را پذیرفت و در تشریح ماجرا گفت:

دفتر کارم در طبقه همکف این ساختمان است و من چند شب در هفته برای کار در دفترم می‌مانم. مقتول مالک سه واحد این ساختمان بود و دو واحد آن را اجاره داده بود و یکی از واحدها نیز در اختیار خودش بود.

از مدت‌ها قبل بر سر مشکلات ساختمان با او اختلاف داشتم و از طرفی افراد زیادی به واحدش رفت و آمد داشتند و همین مسأله من را آزار می‌داد.

چندین بار به او تذکر داده بودم اما بی‌فایده بود. حتی به‌خاطر این اختلافاتی که با مقتول داشتم در دو دادسرا شکایاتی را علیه او ثبت کرده‌ام که در حال رسیدگی است.

کریم آتشی ادامه داد: مقتول مدتی قبل یک در آهنی بین طبقه همکف و طبقه اول کار گذاشته بود و شب حادثه بی‌دلیل با یک چکش به در می‌کوبید که به تصور من او به عمد این کار را می‌کرد تا من را عصبی کند.

از دفترم بیرون آمدم و بابت این کارش به او تذکر دادم که اصلاً توجهی نکرد‌ و ما باهم درگیر شدیم و با سلاحی که داشتم به او شلیک کردم و یکی از گلوله‌ها به جمجمه‌اش اصابت و او فوت کرد.

بعد از آن هم تصمیم داشتم جسد را به زیرزمین منتقل کنم اما چون خون زیادی مقابل در ریخته بود، داشتم آنها را می‌شستم که مأموران متوجه‌ کارم شدند و لو رفتم.

کریم آتشی در مورد اینکه اسلحه را از کجا آورده گفت: ما معمولاً برای فیلم‌های اکشن و پلیسی از مراکز نظامی سلاح می‌گیریم و بعد از پایان کار فیلمبرداری اسلحه‌ها را تحویل می‌دهیم.

اخیراً برای تولید یک کار سینمایی ۸ اسلحه تحویل گرفتیم اما ۷ اسلحه را برگرداندیم و یکی را پیش خودم نگهداشتم. ۷۲ فشنگ جنگی نیز از قبل داشتم.

پس از این اظهارات با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت، کریم آتشی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

پایان پیام

کد خبر : 176576 ساعت خبر : 4:22 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=176576
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات