گلونی

به وقت اربعین در فیلیمو

به وقت اربعین در فیلیمو

به وقت اربعین در فیلیمو

به وقت اربعین در فیلیمو

در سطر اختصاصی به وقت اربعین بیش از ۳۰ محتوا، با موضوع اربعین در فیلیمو قرار گرفت.

به گزارش گلونی همزمان با اربعین حسینی و عدم برگزاری هیأت‌ها و مراسم‏ های مذهبی، به دلیل شیوع ویروس کرونا و محروم شدن عزاداران حسینی از پیاده‌روی اربعین، فیلیمو با انتشار بیش از ۳۰ محتوا جدید مذهبی با موضوع اربعین و امام حسین (ع)، حال و هوای حسینی را به خانه دوستداران اهل بیت آورده است.

در این سطر اختصاصی به نام به وقت اربعین مستند، فیلم، سریال و فیلم کوتاه قرار گرفته است که از این محتواها می‏‌توان به جرم یحیی، رستاخیز، میهمان، قصه‏‌های کربلا، پیشکش ایرانی، معبر، راه دل و ….اشاره کرد.

ردیف به وقت اربعین که در فیلیمو تشکیل شده و از بهترین مستندها و سریال‏‌های مراکز و موسسات فرهنگی و انقلابی مانند اوج، صف، موسسه رسانه تصویری سوره و سفیر فیلم است که در جشنواره‌های مختلف حضور داشته و جوایز مختلفی را دریافت کرده است.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این سطر اختصاصی به این نشانی مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا واژه «اربعین» در متون دینی و مجموعه‌های حدیثی، از ارزش والایی برخوردار است.

آثار حفظ چهل حدیث، اخلاص عمل در چهل روز و دعای عهد در چهل صبح، کمال عقل در چهل سالگی، دعا برای چهل مؤمن، شهادت چهل مؤمن برای میت، برگزاری عبادت در چهل شب چهارشنبه برای دیدار حضرت ولی عصر (ع) و بعثت غالب انبیاء در چهل سالگی، از جمله مواردی است که ارزش و جایگاه اصطلاح اسلامی و عرفانی را مشخص می‌سازد.

اربعین از اصطلاحات رایجی است که در متون اسلامی کاربرد زیادی دارد، مثلا در برخی از روایات به عنوان نماد کمال، حدی برای تصفیه باطن و … قلمداد شده است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل