گلونی

کش بدنسازی را از کجا تهیه کنیم؟

کش بدنسازی

کش بدنسازی

کش بدنسازی را از کجا تهیه کنیم؟

به گزارش گلونی یکی از لوازم پرفروش و البته پر استفاده در ورزش‌های هم‌خانواده بدنسازی، کش‌های بدنسازی هستند.

این کش‌ها سبک، قابل حمل و قابل شست‌وشو هستند و از طرفی ده‌ها حرکت مختلف می‌شود با آن‌ها پیاده کرد. برای همین بین علاقه‌ای به بدنسازی محبوبیت خاصی دارند.

کش بدنسازی

کش‌های مقاومتی یا همان کش‌های بدنسازی معمولا برای تمرین‌های قدرتی، عضله‌سازی و همچین تمرین‌های ورزش‌-درمانی به‌ کار می‌روند.

طول این کش‌ها بسیار متنوع است و برخی از این کش‌ها دارای دسته در دو طرف کش و بعضی مدل‌ها نیز فاقد دسته هستند.

ویژگی مهم کش‌های بدنسازی این است که با استفاده از آن می‌توانید تمرینات ورزشی متنوعی را در باشگاه، خانه، پارک، کوه، لب ساحل، پشت‌بام خانه و غیره انجام دهید.

انواع مختلفی از این کش‌ها در بازار وجود دارند:

کش‌های پیلاتس
کش‌های بدنسازی متصل شونده به در
کش‌های لوله‌ای دسته‌دار
پاور بند
کش‌های چهارجهته
کش‌های ۸ شکل

با هرکدام از این کش‌ها تمرینات و حرکات ورزشی بسیاری می‌توان انجام داد.

اگر از تمرین با دمبل خسته شدید می‌توانید با کمک کش‌های بدنسازی به تمرینات خود تنوع بدهید و عضلات خود را به گونه‌ای متفاوت پرورش دهید.

اگر با دمبل یا هالتر سنگینی تمرین کنید و ناگهان متوجه شوید نمی‌توانید کنترلش کنید، این وزنه ممکن است روی خودتان بیفتد و به شما آسیب بزند، اما در مورد کش‌های بدنسازی اینطور نیست.

چون برخلاف وزنه، تحت تاثیر جاذبه نیست و شما می‌توانید در هر قسمت از تمرین که احساس کردید کنترل ندارید، باند را رها کنید بدون اینکه آسیبی به خودتان برسانید.

کش‌های مقاومتی در بازار با قیمت‌ها و طرح‌های مختلف و گوناگونی موجود هستند و برای خرید یک کش خوب باید به چند نکته توجه کرد.

نکته اول اینکه کشی خریداری کرد که متناسب با نیاز ما باشد. اگر وزن بالایی داریم، اگر مصرف زیادی داریم، اگر در شرایط خاص می‌خواهیم از کش‌ها استفاده کنیم و… حتما باید کش‌هایی با مقاومت بالا خریداری کنیم.

این کش‌ها را می‌توانید از فروشگاه‌های تجهیزات ورزشی تهیه کنید.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل