آگهی و بنرهای ترحیم از معابر لرستان جمع آوری می‌شوند

متخلفین به مراجع قضایی معرفی خواهند شد

آگهی و بنرهای ترحیم از معابر لرستان جمع آوری می‌شوند

 رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان لرستان از جمع‌آوری تمامی بنرها و آگهی‌های ترحیم مشتمل بر زمان و مکان خاک‌سپاری در سطح استان خبر داد.

به گزارش گلونی احمدحسین فتایی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا به ریاست استاندار لرستان در ساعات گذشته، گفت: بر اساس یکی از مهم‌ترین مصوبات این جلسه، شهرداری‌های استان موظف شدند نسبت به جمع آوری تمامی آگهی‌ها و بنرهای ترحیم مشتمل بر زمان و مکان مراسم خاکسپاری و سازه آنها (داربست) از سطح شهرهای استان اقدام و صاحبان مراسم، به همراه مسئول چاپخانه و صاحبان سازه (داربست) به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

آگهی و بنرهای ترحیم

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تاکید کرد: بر همین اساس چاپخانه‌ها، مراکز رایانه ای و سایر واحدهایی که نسبت به چاپ بنر و آگهی‌های ترحیم مشتمل بر زمان و مکان اقدام نمایند، ضمن معرفی به مراجع قضایی، تا اطلاع ثانوی پلمپ می‌شوند.

 مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در پایان ابراز داشت: مهم‌تر از تمامی این مصوبات، همراهی و همدلی مردم و تلاش در جهت رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، اصول فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده مداوم از ماسک و … است که می‌تواند روند پیشگیری و مقابله با کرونا را تسهیل نماید.

لرستان در خطر

دکتر سید موسی خادمی شامگاه پنجشنبه ۱۵ آبان‌ماه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به شرایط خطرناک بیماری در استان، گفت:

متاسفانه تعداد افراد مبتلا و بستری شده در بیمارستان‌ها به شدت رو به افزایش است و تعداد مرگ و میرها نیز در آبان ماه افزایش زیادی داشته به طوری که از اول آبان‌ماه تاکنون یعنی در طول ۱۵ روز بیش از ۱۲۰ نفر در لرستان در اثر کووید ۱۹ جان خود را ازدست داده‌اند.

خادمی با تاکید بر ضرورت وضع محدودیت‌های بیشتر برای کنترل بیماری کرونا تصریح کرد: این موارد محدودیت نیستند و مردم فکر نکنند که ما برای آنها محدودیت ایجاد می‌کنیم و مهمترین رکن این است که مردم همکاری لازم را انجام دهند.

استاندار لرستان به ضرورت استفاده از قوه قهریه در برخی از موارد اشاره کرد و یادآور شد: ما به عنوان مجموعه دولت و مجموعه نظام لازم است تصمیماتی اتخاذ کنیم و در جاهایی هم از قوه قهریه استفاده کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 186044 ساعت خبر : 3:04 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=186044
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات