گلونی

اعلام شرايط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سايپا

اعلام شرايط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سايپا

اعلام شرايط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سايپا

اعلام شرايط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سايپا

به گزارش گلونی گروه خودروسازی سایپا شرایط جدید فروش ویژه محصولات خود را منتشر کرد. سایپا با انتشار اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام جدید برای فروش فوق‌العاده این شرکت خبر داد.

اعلام شرايط فروش ویژه سایپا

در این اطلاعیه می‌خوانیم: متقاضيان محترم می‌توانند با ورود به سايت فروش اينترنتی محصوالت گروه خودروسازی سايپا به این آدرس پس از ثبت اطلاعات شخصی و دريافت كد كاربری و رمز عبور اخذ شده از سايت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو خود اقدام نمايند.

لازم به ذكر است شركت در اين طرح صرفاً از طريق آدرس فوق امكان‌پذير بوده و در صورت استفاده متقاضی از ساير آدرس‌ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

برخی از شرايط عمومی این بخشنامه به شرح زیر است:

محدوديت كد ملی برای ثبت‌نام‌ها اعمال خواهد شد. هر كد ملی مجاز به ثبت نام يك دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سايپا و ايران خودرو مي‌باشد.

حداقل سن متقاضيان خريد خودرو 18 سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پايه سوم مي‌باشند. امكان صلح و خريد انصرافی و انتقال خودرو بصورت وكالتی وجود ندارد.

متقاضی طی 88 ماه گذشته ثبت نام و صدور فاكتور خودرو نزد شركت‌های سايپا و ايران خودرو نداشته باشد.

امكان ثبت‌نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو ميسر نیست.

متقاضيانی كه دارای پلاک انتظامی فعال يا فاقد گواهينامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند ضمن كم لم يكن تلقی شدن ثبت‌نام، تا ۳ سال امكان ثبت‌نام در بخشنامه‌های فروش در دو شركت خودروسازی سايپا و ايران خودرو را نخواهند داشت.

فهرست انتخاب شدگان نهايی از طريق سايت فروش اينترنتی سايپا ظرف ۳ روز پس از اتمام قرعه‌كشی اعالم خواهد شد.
كليه متقاضيان محترم می‌بايست پس از پايان ثبت‌نام و قرعه‌كشی به سايت فروش اينترنتی گروه سايپا مراجعه و از نتايج قرعه‌كشی مطلع گردند.

پس از اعالم نتايج قرعه‌كشی، منتخبين فروش فوق‌العاده می‌بايست ظرف مدت ۱۲۹ ساعت نسبت به واريز وجه اقدام نمايند.

در صورت عدم تكميل وجه در موعد مقرر، امتياز ثبت‌نام متقاضی منتخب شده در قرعه‌كشی ابطال خواهد شد.

در روش فروش مذكور، مبلغی از بهای خودرو كسر مي‌گردد و سند خودرو بمدت يكسال در رهن شركت سايپا باقی خواهد ماند، كه باقيمانده بهای خودرو و هزينه‌های متعلقه در زمان فك رهن دريافت می‌گردد.

ضمناً در صورت عدم اقدام برای فك رهن، پس از يكسال توسط مشتری، جرايم تأخير مطابق ضوابط در حساب مشتری لحاظ می‌گردد.

در این اطلاعیه شما می‌توانید قیمت جدید خودروهای سایپا، قیمت ماشین‌های شاسی بلند ایرانی و شرایط خرید انواع تیبا و ساینا و سایر محصولات سایپا را مشاهده کنید.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل