تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره کتاب و رسانه

آخرین زمان ارسال آثار روز ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۹ خواهد بود

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره کتاب و رسانه

امیدعلی مسعودی دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه از تمدید مهلت ارسال اثر به این دوره از جشنواره کتاب و رسانه تا شنبه ۱۷آبان ماه خبر داد.

به گزارش گلونی مسعودی با بیان اینکه دبیرخانه نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه به دلیل درخواست خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و برنامه‌سازان، مهلت زمانی ارسال اثر به این دوره از جشنواره را برای علاقه‌مندانی که هنوز امکان ارسال آثارشان را نداشته‌اند تا ۱۷ آبان ماه تمدید کرد.

وی افزود: بر همین اساس مهلت پایان فراخوان جشنواره که روز ۱۴مهر ماه ۱۳۹۹ بود به مدت سه روز تمدید شده و آخرین زمان ارسال آثار به دبیرخانه از طریق سایت رسمی جشنواره به این نشانی روز ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۹ خواهد بود.

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره کتاب و رسانه

گفتنی است، نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه در سه بخش «رسانه‌های نوشتاری»(مطبوعات کاغذی، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری دارای مجوز) شامل تیتر، خبر، گفت‌وگو، گزارش، طنز، یادداشت و مقاله مطبوعاتی، مقاله و نقد تخصصی، عکس، کاریکاتور و گرافیک کتاب، «رسانه‌های دیداری و شنیداری» (تلویزیون و رادیو و آثار صوتی و تصویری رسانه‌های برخط دارای مجوز) شامل تیتر، خبر، گزارش خبری و موضوعی، گفت‌وگو و میزگرد، طنز، داستانی و نمایشی(کتاب صوتی در رادیو و تلویزیون)، برنامه ترکیبی، مستند تلویزیونی، پویانمایی و برنامه عروسکی، مواد تبلیغی(آنونس، نماهنگ، تیزر و…) و «رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی» (آثار شهروند خبرنگار) شامل ویدئو، صوت، پادکست، کانال، یادداشت، استوری، عکس نوشته آثار می‌پذیرد.

بر اساس فراخوان، این جشنواره با دو بخش ویژه«سواد رسانه‌ای» شامل آثار مکتوب، دیداری و شنیداری در رسانه‌های جمعی و رسانه‌های نوین با موضوع نقش کتاب و کتابخوانی در افزایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی و «دفاع مقدس»کلیه آثار مکتوب، دیداری و شنیداری مرتبط با موضوع دفاع مقدس شامل معرفی کتاب‌، گفت و گو، گزارش، یادداشت، مقاله و نقد تخصصی، برنامه ترکیبی، مستند تلویزیونی و… برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، در این دوره از جشنواره، هر فرد می‌تواند در هر بخش با ۳ اثر (مجموعا با ۹ اثر) در جشنواره شرکت کند.

لازم به یادآوری است، بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلام ایران با شعار” دانایی؛ مانایی” از ۲۴ آبان تا ۳۰ آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 184867 ساعت خبر : 9:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=184867
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات