گلونی

دانلود سریال آقا زاده جنجالی‌ترین سریال خانگی

دانلود سریال آقا زاده

دانلود سریال آقا زاده

دانلود سریال آقا زاده

به گزارش گلونی سریال آقازاده هم اکنون در گلونی مهیاست.

این فیلم در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که این سریال درام با ماجراهایی چالش‌برانگیز روبرو است.که در اوج عاشقانه بودن مسائل اقتصادی و اجتماعی را به تصویر می‌کشد.

بازیگران فیلم

دانلود سریال آقا زاده

سریال آقازاده با کارگردانی بهرنگ توفیقی و با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا در سال های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ ساخته شده است. بازیگران این مجموعه عبارت‌اند از:

درباره فیلم

نام سریال: آقازاده

ژانر: اجتماعی

زبان: فارسی

مخاطب: بزرگسالان

پخش: آپ مدیا

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ماه ۹۹

کارگردان: بهرنگ توفیقی

24 قسمت ساخته و در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

خلاصه سریال آقا زاده

این سریان زندگی دو آقازاده را به تصویر می‌کشد یک طرف آقازاده‌ای به نام نیما بحری که تخلفات اقتصادی بسیاری را مرتکب شده و طرف دیگر آقازاده‌ای بنام حامد که یک مأمور دولت است و بسیار با نیما متفاوت بوده و قصد دارد دست او را برای همگان رو کند.

حامد عنقا درباره این سریال گفته است: سریال آقازاده شباهت‌هایی به کارهای سال‌های اخیرم مخصوصاً سریال قلب یخی دارد.

سریالی با موضوعی چالش ‌برانگیز پرماجر است و البته مثل همه کارهای دیگرم با زیر متنی از عشق و همین سبب جذابیت فیلم خواهد شد.

این فیلم همان‌طور که از اسمش پیداست، گزارشی بی پرده از اتفاقات دو سال اخیر در پهنه سیاست و اقتصاد است که فکر می‌کنم برای خیلی‌ها دردآور باشد و می‌تواند بخشی از آدم‌های مؤثر در کشور را آزار دهد.

وی ادامه داده است: این فیلم تصویری تخیلی و فانتزی که از مفاسد اقتصادی، زد و بندهای سیاسی و مشکلات اخلاقی بخشی از جامعه اجرایی است. در این سریال ما سعی کردیم با یک موضوع واقعی برخورد کنیم تا مردم آگاه شوند که در پشت پرده سیاست‌ها چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

پایان پیام

نویسنده: محمد شهبازی

خروج از نسخه موبایل