گلونی

فیلم عبور از مه به جایزه بهترین فیلم مستند جشنواره آنوسگاردو ایتالیا رسید

فیلم عبور از مه به جایزه بهترین فیلم مستند جشنواره آنوسگاردو ایتالیا رسید

فیلم عبور از مه به جایزه بهترین فیلم مستند جشنواره آنوسگاردو ایتالیا رسید

فیلم عبور از مه از ایران به جایزه بهترین فیلم مستند جشنواره آنوسگاردو ایتالیا رسید

به گزارش گلونی این فیلم کوتاه مستند به کارگردانی و تهیه کنندگی امیرعلی میردریکوند فیلمساز کشوری، جوان و خوش استعداد اهل اندیمشک موفق به کسب جایزه بهترین فیلم بخش مستند پنجمین جشنواره بین المللی آنوسگاردو ایتالیا شد.

عبور از مه داستان زندگی خانواده‌ای با دختری معلول و محبوب بنام آرزو و چالش‌های زندگی یک معلول را روایت می‌کند.

آرزو بعنوان سوژه اصلی فیلم معلولیت را محدودیت ندانسته و استعدادهایش را دنبال می‌کند و خانواده‌اش نیز مسیر جریان عادی زندگی را برایش هموار می‌کنند.

فیلم عبور از مه

نماشای گلونی را دنبال کنید

عوامل فیلم متشکل است از: امیرعلی میردریکوند ( تهیه کننده و کارگردان)،

احمد طلوعی فر(تصویربردار)،

صادق پدیدار(صدابردار)،

مسعود محمدی(تدوین)،

علی حاجیوند(عکس)،

عزیزاله میردریکوند(مدیرتولید)،

رحیم واعظی(ترجمه)

همکاری سایر همکاران:سعید رحمنی،کرامت میر،حمید دریکوند،رحیم سپهوند،روزبه فکوری،حسین نظری،مصطفی شهاوند و خانواده صفر دریکوند نسب(پدر آرزو)

این جشنواره در بخش‌های ملی و بین‌المللی و با حضور فیلم‌هایی از کشورهای صاحب سبک اروپایی و بصورت مجازی با پخش زنده از تلویزیون ایتالیا در شهر رم برگزار شد.

فیلمساز و کارگردان فیلم عبور از مه در پیام ویدئویی به جشنواره از محبوبیت مردم ایتالیا نزد ایرانیان گفت و موفقیت فیلمش را به مردم اندیمشک تقدیم کرد.

امیرعلی میردریکوند بیش از هشتاد حضور و دریافت تقدیر نامه بخش پایانی و مسابقه جشنواره‌های داخلی و خارجی را داشته است که از میان آنها جشنواره بین‌المللی حقیقت، فیلم کوتاه تهران و کودک و نوجوان اصفهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این فیلمساز، ساخت فیلم‌های کوتاه و مستندهای عبور از مه، رهایی، زندگی با آرزو، چهار دقیقه سکوت، کنسرو، زیر رعد، دیجامه، پسر لر و اسفوماتو را در کارنامه هنری خود تجربه کرده است‌.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل