گلونی

هیرکانی در آتش است؛ گیره بره ماسال می‌سوزد

هیرکانی در آتش است؛ گیره بره ماسال می‌سوزد

هیرکانی در آتش است؛ گیره بره ماسال می‌سوزد

هیرکانی در آتش است؛ گیره بره ماسال می‌سوزد

محیط بان مهران علی محمدی در هنگام مهار آتش در ارتفاعات گیره بره شهرستان ماسال از ناحیه دست و پا دچار آسیب نسبتا شدید شد.

به گزارش گلونی رامین زراعتی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماسال با تایید این خبر گفت: محیط بان مهران علی محمدی در هنگام مهار آتش در ارتفاعات ییلاقات گیره بره شاندرمن در حین انجام ماموریت از ناحیه دست و پا دچار آسیب نسبتا شدید شد.

هیرکانی در آتش است؛ گیره بره ماسال می‌سوزد

مصدوم شدن محیط بان در ماسال گیلان

زراعتی گفت: حسب گزارش واصله مبنی بر آتش سوزی در جنگل‌های ییلاقات گیره بره، به دستور مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان به همراه 5 دستگاه خودرو با تجهیزات کامل از شهرستان‌های صومعه سرا، رضوانشهر، تالش، ماسال و اداره کل بلافاصله با حضور در منطقه با تلاش فراوان از بامداد صبح امروز شروع به اطفا حریق نمودند که تاکنون ادامه دارد که متاسفانه در این ماموریت محیط بان وظیفه شناس و پرتلاش مهران علی محمدی دچار آسیب شد.

لازم به ذکر است که مناطق جنگلی فوق خارج از محدوده مناطق چهارگانه تحت مدیریت محیط زیست بوده و این ماموریت در راستای حفظ و صیانت از انفال الهی و حفاظت از عرصه‌های طبیعی ،جنگل‌ها و مراتع صورت پذیرفته است.

برای ایشان و سایر محیط‌بانان عزیز و سخت کوش که در این روزهای طاقت فرسا در حال مهار آتش‌سوزی در مناطق صعب العبور هستند آرزوی سلامتی و تندرستی داریم.

جنگل‌های مختلط کاسپی هیرکانی یک زیست‌منطقه در زیست‌بوم جنگل‌های مختلطِ پهن‌برگِ حاشیه جنوبی دریای خزر و کناره شمالی البرز به مساحت ۵۵٬۰۰۰ کیلومتر مربع (۲۱٬۰۰۰ مایل مربع) (۷٪ مساحت ایران) است که در کناره جنوبی و جنوب باختری دریای خزر در بخش‌هایی از ۵ استان شمالی کشور ایران قرار گرفته و در دو کشورِ ایران و جمهوری آذربایجان است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل