گلونی

واکسن چینی کرونا برای مردم ایران

واکسن چینی کرونا برای مردم ایران

واکسن چینی کرونا برای مردم ایران

واکسن چینی کرونا برای مردم ایران

واکسن کرونا را پس از تولید به ایران هم می‌دهیم

گفت‌وگوی منطقه‌ای بر اساس برجام، کلید حل اختلافات در حوزه خلیج فارس است

چین با کشورهای حاشیه خلیج فارس (از جمله ایران) در خصوص مبارزه با کووید ۱۹ همکاری فعالانه‌ای دارد و هرگاه که کار تولید و توزیع واکسن به اتمام رسید، واکسن‌ها را به میزان نیاز در اختیار آن ها قرار می دهد.

به گزارش گلونی سفیر جمهوری خلق چین درباره کرونا و همکاری برای مقابله با این پاندومی به ایسنا گفت: چین با کشورهای حاشیه خلیج فارس در خصوص مبارزه با کووید ۱۹ همکاری فعالانه‌ای دارد و هرگاه که کار تولید و توزیع واکسن به اتمام رسید، واکسن‌ها را به میزان نیاز در اختیار آن ها قرار می دهد.

واکسن چینی کرونا برای مردم ایران

فاز سوم کارآزمایی بالینی (بررسی اثربخشی واکسن): در فازم سوم محققان واکسن را به هزاران نفر تزریق می‌کنند تا با مقایسه افرادی که واکسن و دارونما را دریافت کرده‌اند اثربخشی واکسن در مقابل ویروس را مورد سنجش قرار دهند. بنابر اعلام سازمان غذا و داوری امریکا واکسن کرونا باید حداقل در ۵۰٪ دریافت‌کنندگان در برابر ویروس محافظت ایجاد کند. علاوه براین در فاز سوم مطالعات بالینی با توجه به افزایش تعداد دریافت کنندگان واکسن می‌توان عوارض نادری که ممکن است در فازهای قبلی مشاهده نشده است را ردیابی کرد.

سفیر ادامه داد: چین همواره آماده است تا به تمامی کشورهای منطقه و جامعه بین‌المللی در پیشبرد ثبات و امنیت منطقه و ساختن یک مامن امنیت ملحق شود.

چانگ هوا با اشاره به نشست اخیر شورای امنیت درباره امنیت در خلیج فارس که محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان نیز در آن به ایراد سخنرانی پرداخت، یادآور شد:

نشست در سطح وزیران و به ابتکار روسیه – رئیس دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل – برگزار شد. میزبانی این نشست بر عهده سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، قرار داشت و وزرای امور خارجه دیگر اعضای شورای امنیت سازمان ملل به همراه کشورهای منطقه خلیج فارس و آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در این جلسه حضور داشتند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل