گلونی

کتاب زبان خوراکی ها پاسخی برای پرسش‌های شماست

کتاب زبان خوراکی ها

کتاب زبان خوراکی ها پاسخی برای پرسش‌های شماست

کتاب زبان خوراکی ها پاسخی برای پرسش‌های شماست

به گزارش گلونی‌ بشر از دیرباز به دنبال راه‌هایی برای سلامت ماندن و سلامت زیستن بوده است‌. اکثر انسان‌ها سلامتی را بزرگ‌ترین نعمت خداوند می‌دانند و همواره در جستجوی راه‌هایی برای حفظ این نعمت هستند.

کتاب زبان خوراکی ها

کتاب‌های بسیاری در زمینه ارتباط خوراکی‌ها و تندرستی به چاپ رسیده است. با خواندن برخی از این کتاب‌ها، گاهی احساس می‌کنید رونوشت یکدیگر هستند و اطلاعات جدیدی به شما نمی‌دهند.

اما کتاب زبان خوراکی‌ها در این زمینه کتاب متفاوتی است. زبان خوراکی‌ها، کتابی جامع در زمینه گیاهان و دارو‌های طبیعی است که توسط انتشارات امیرکبیر در سه جلد چاپ شده است.

در این کتاب خوراکی‌ها یکی یکی با زبانی ساده و خودمانی، خود را به شما معرفی می‌کنند. هر کدام ابتدا نام خود را به زبان‌های گوناگون می‌گویند؛ سپس به بیان خاصیت و فواید و مضرات‌شان می‌پردازند.

آن قدر ساده و در عین حال شیرین و جذاب با شما سخن می‌گویند که گویی یکی از دوستان‌تان با شما صحبت می‌کند.

در این کتاب از اصطلاحات پیچیده علمی و کلمات قلمبه، سلمبه خبری نیست؛ و برای هر کسی با هر سطح سوادی قابل درک است.

اطلاعات علمی این کتاب، گاهی با بیت شعری، ضرب المثلی، یا سخنی نغز همراه می‌شود؛ گاهی هم طنزی ظریف به کمک نویسنده آمده است.

دکتر غیاث الدین جزایری نویسنده توانای این کتاب است. هر جلد از این سه گانه تا کنون بیش از سی بار تجدید چاپ شده است.

این کتاب به شما می‌گوید با خوردن چه چیزهایی لاغر شوید، چاق شوید، فشار خون و قند خون‌تان را تنظیم کنید، اعتیاد را ترک کنید! از بیماری‌های واگیردار در امان باشید، و هزاران اطلاعات مفید دیگر.

هنگام خواندن این کتاب، یادتان باشد کاغذ و قلمی در دسترس داشته باشید تا نکاتی که به کارتان می‌آید را یادداشت کنید.

حالا چند سطری از زبان ماش بخوانیم:

با این که در ایران فراوان بوده و هستم و با اینکه خیلی زود گرسنه را سیر می‌کنم و هیچ‌گونه خاصیت چاق کردن ندارم و از خوردن من ضرری متوجه اشخاص نمی‌شود، معذالک پزشکان و داروسازان و غذاشناسان مرا نادیده گرفته و برای لاغر شدن و لاغر کردن از من استفاده نمی‌کنند. من از تمام حبوبات زود‌تر هضم می‌شوم. به هیچ وجه در معده تولید نفخ نمی‌کنم.

توت خودش را در این کتاب اینگونه معرفی می‌کند:

من ارادتمند شما توت هستم. یک میوه اصیل ایرانی که منشا اصلیم همین خاک پاک ایران بوده و مرا از اینجا به سایر نقاط دنیا برده‌اند. توت سیاه برادر تنی من است و چون درخت آن، شاخه‌هایی دارد که مانند بید مجنون به سوی زمین آویزان است، او را توت مجنون لقب داده‌اند.

برای خرید این کتاب اینجا کلیک کنید.

پایان پیام

نویسنده: سمیه فراهانی

خروج از نسخه موبایل