گلونی

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ ور بمب خبری برای آنهاست

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ ور بمب خبری برای آنهاست

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ ور بمب خبری برای آنهاست

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ ور بمب خبری برای آنهاست

به گزارش گلونی خبر ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور را دوستان این دو هنرمند رسانه‌ای کرده‌‌اند.

البته اگر اهل فضای مجازی، به‌ویژه اینستاگرام باشید، حتما کار از شنیدن گذشته و الان دارید لابلای دریای مواج پست‌های جورواجور اینستاگرامی با این موضوع، دست‌و‌پا می‌زنید.

یکی عکس این زوج خوشبخت را گذاشته و نوشته: «به هم میان، نه؟» یکی دیگر که صفحه‌اش تخصصی‌تر (!) به موضوعات می‌پردازد، سلیقه‌ی بیشتری به خرج داده و مهدی پاکدل را گذاشته وسط کادر، روی یک پس‌زمینه زرد جیغ در حالی ‌که یک طرفش یک رعنا آزادی‌ ور شاد و شنگول و طرف دیگرش همسر سابق افسرده به ما خیره شده‌اند، و چون خیلی «تخصصی» مسائل فرهنگی را دنبال می‌کند و دغدغه‌ فرهنگش فرهنگدان اینستا را متورم کرده است، در توضیح پستش از حرف‌های سخیف اجتناب کرده و به بازکاوی و آسیب‌شناسی معضل فرهنگی دیرینه‌ کشورمان پرداخته است:

«ریشه‌ طلاق هنرمندان را باید در کجا جستجو کرد؟»

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ ور

همان‌طور که می‌بینید، بسیار «ریشه‌ای» هم به موضوع می‌پردازد.

صفحه‌های حمایت از حقوق زنان را فراموش نکنیم که با ملاک و معیارهای خاص خودشان، عدم برابری حقوق زن و مرد در چنین مواردی را به ما یادآور می‌شوند و گوشزد می‌کنند که: «مبادا فکر کنید مهدی پاکدل با رعنا آزادی‌ ور ازدواج کرده، بلکه این رعنا آزادی ‌ور است که مهدی پاکدل را به همسری پذیرفته است.»

خب، البته راست هم می‌گویند.

البته همه هم این‌طور نیستند. هستند کسانی که این اخبار زرد برایشان چندان اهمیتی ندارد.

آن‌ها حتما دغدغه‌های بزرگ‌تری دارند و دید به مراتب وسیع‌تری دارند و جهانی به مسائل نگاه می‌کنند.

از دید آن‌ها موضوع مهم در عرصه‌ فرهنگ و هنر، نه ازدواج رعنا آزادی‌ ور با مهدی پاکدل، که جدایی و نتیجه‌ دادگاه جانی دپ و امبر هرد است.

آن‌ها هنوز هم ذهنشان درگیر این موضوع است که آیا امبر هرد زیبا واقعا می‌تواند این‌قدر بی‌ادب هم باشد، یا دزد دریایی کارائیب، آبرو و حیثیت او را هم به تاراج برده است؟

راستی، مادر من هم هست که تازه با مفهوم «هشتگ» آشنا شده و عکس قرمه سبزی معرکه‌اش را که در صفحه‌اش می‌گذارد، هشتگ‌های مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور را هم به توضیح عکس اضافه می‌کند، بلکه پستش لایک بیشتری بخورد. حالا کاری هم نداریم که صفحه‌اش پرایوت است.

باید به همه‌ گروه‌های فوق تبریک بگوییم. ظاهرا خبر کاملا رسمی است و دیگر کسی نیست که از آن‌ها منبع بخواهد و آن‌ها تنها جوابشان این باشد که: «منبعم گوگل و اینِستاست». حالا می‌توانند به اندازه‌ی نیاز چند سالشان فالوور و لایک جمع کنند و به سنت این روزهای اینستاگرام، برای بررسی این رویداد مهم، لایوهای متعدد با افراد جورواجور داخل و خارج از کشور بگذارند.

فقط کاش لابلای صحبت‌هایشان طبق روال همیشگی، حتما از فرهنگ غنی آریایی هم بگویند و حتما همه‌ ضعف‌های فرهنگی‌مان را به ما یادآور شوند و راهکار ارائه دهند. فقط ای کاش یادشان نرود که لایوها را برایمان ذخیره کنند.

پایان پیام

نویسنده: مسعود توکلی

خروج از نسخه موبایل