برنامه رادیویی کارگاه لبخند از رادیو صبا پخش می‌شود

برنامه رادیویی کارگاه لبخند از رادیو صبا پخش می‌شود

به گزارش گلونی برنامه رادیویی کارگاه لبخند با اجرای روح‌الله احمدی و حضور طنزپردازان و کارشناسان برجستۀ کشور از رادیو صبا پخش می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی مژده آقامحمدی از دهم آبان، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ روی آنتن رادیو صبا است.

برنامه رادیویی کارگاه لبخند

اگر می‌خواهید با شگردهای طنزپردازی و روش‌های طنزنویسی آشنا شوید و از خواندن و شنیدن آثار طنز لذت بیشتری ببرید، کارگاه لبخند را از دست ندهید.

در هر قسمت از این برنامه، یکی از طنزپردازان به عنوان منتقد در کنار روح‌الله احمدی نشسته است و با هم آثار طنز فارسی را نقد، تحلیل و بررسی می‌کنند. یاد بگیرید که طنزپردازان چطور طنز می‌نویسند تا خودتان هم کم‌کم دست‌به‌کار شوید و طنزنویس شوید.

بخشی از برنامه به نقد و بررسی آثار طنز مخاطبان اختصاص دارد و بخش دیگری به تحلیل طنزهای طنزپردازان نام‌آشنای کشور مربوط می‌شود.

اگر می‌خواهید شعر یا نثر طنز شما در این برنامه نقد شود، با ما در ارتباط باشید و آثار طنزتان را به صفحۀ اینستاگرام کارگاه لبخند، اینستاگرام روح‌الله احمدی یا ایمیل بلبل‌زبونی بفرستید.

دانلود قسمت یک تا هشت کارگاه لبخند

اگر قسمت‌های ابتدایی برنامه را از دست داده‌اید، نگران نباشید! می‌توانید هم‌اکنون قسمت‌های اول تا هشتم کارگاه لبخند را همین‌جا بشنوید و دانلود کنید.

دکتر اسماعیل امینی کارشناس و منتقد این قسمت‌ها بودند. برنامه‌های هفتۀ آینده با کارشناسی سعید بیابانکی پخش خواهد شد و در ادامه کارشناسان دیگری در برنامه حضور خواهند داشت.

برای دانلود یا شنیدن این برنامه روی این لینک کلیک کنید.

شوخ طبعی را از خانه شروع کنیم

گفتنی است ‌رادیو صبا از بیست و دوم بهمن ۱۳۹۱ با رویکرد طنز و ایجاد شور و نشاط در جامعه و با مدیریت محمد صادق رحمانیان فعالیت خود را آغاز کرد.

رادیو صبا با روزانه ۶ساعت تولید و پخش برنامه‌های طنز و شاد توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و پس از یک سال مدت زمان برنامه‌های رادیو صبا در روز از ۶ساعت به ۲۴ساعت رسید و گروه مسابقات و تفریحات نیز به گروه طنز و سرگرمی افزوده شد.

پایان پیام

کد خبر : 187286 ساعت خبر : 7:58 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=187286
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات