بچه خرس قهوه ای نجات پیدا کرد+ویدئو

بچه خرس قهوه ای نجات پیدا کرد

به گزارش گلونی یک قلاده بچه خرس قهوه‌ای گرفتار شده در استخر آب در روستای پادنا به کمک محیط بانان کهگیلویه و بویراحمدی نجات یافت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست این استان گفت: این خرس در ضلع شمالی منطقه حفاظت شده دنا  و در استخر یکی از باغ‌های روستای نورآباد پادنا (شهرستان سمیرم) گرفتار شده بود که خوشبختانه نجات یافت.

عملیات نجات بچه خرس قهوه ای

سایر ویدیوها در نماشای گلونی 

عدم فنس کشی و حصار دور استخرها باعث بروز چنین اتفاقاتی می‌شود.

آقای هاشمی افزود: پس از تماس تلفنی یکی از کشاورزان این روستا، مبنی بر گرفتار شدن یک قلاده بچه خرس در استخر آب باغ کشاورزی بلافاصله اکیپ زنده‌گیری حیات وحش این اداره کل به همراه محیط بانان شهرستان دنا به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با حضور به موقع محیط بانان این بچه خرس ۲ ساله نجات پیدا کرد و در زیستگاه خود رهاسازی شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با بیان اینکه در فصل پاییز حیات وحش، برای پیداکردن غذا به حاشیه باغ‌های نزدیک زیستگاه خود می‌آیند گفت: کشاورزان تمهدیدات لازم برای محافظت از استخر‌های آب باغ خود بیندیشند.

نورآباد روستایی در دهستان پادنا علیا بخش پادنا علیا شهرستان سمیرم استان اصفهان ایران است.

بخش پادنا علیا یکی از بخش‌های استان اصفهان است که در شهرستان سمیرم واقع شده ‌است. مرکز این بخش شهر بیده است. بخش پادنا علیا از دو دهستان پادنا علیا و برآفتاب تشکیل یافته‌ است.

بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این روستا ۵۳۲ نفر (۱۴۸خانوار) بوده ‌است.

شهرستان سمیرم اصفهان با مساحت ۵۲۲۴ کیلومتر مربع در جنوب غربی استان اصفهان با مختصات جغرافیایی ایران ۵۱ درجه و ۱۷ دقیقه تا ۳ دقیقه طول شرقی و ۳۰ درجه و ۴۲ دقیقه تا ۳۱ درجه و ۵۱ دقیقه عرض شمالی و با ارتفاع متوسط ۲۴۰۰ متر از دریا، در مجاورت سه استان چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و فارس واقع شده ‌است.

پایان پیام

کد خبر : 185329 ساعت خبر : 1:13 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=185329
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات