دانلود فیلم همه چیز برای فروش

دانلود فیلم همه چیز برای فروش

به گزارش گلونی فیلم همه چیز برای فروش هم اکنون در گلونی مهیاست.

این فیلم به کارگردانی امیرحسین ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی در سال ۱۳۹۱ ساخته شده است.

این فیلم روایت انسان‌هایی است که برای هم جان خود را می‌دهند از خود گذشتگی می‌کنند. برای آشنایی بیشتر و دانلود فیلم همه چیز برای فروش با ما همراه باشید.

 دانلود فیلم همه چیز برای فروش

  • کارگردان: امیر حسین ثقفی
  • تهیه کننده: علی اکبر ثقفی
  • نویسنده: امیر حسین ثقفی
  • محصول سال: ۱۳۹۱
  • ساخت: ایران
  • ژانر: درام، ماجراجویی

بازیگران

صابر ابر، مریلا زارعی، مزدک میر عابدینی، محمود نظر علیان، ساعد سهیلی، سارا کاشفی، حسین مسلمی، جواد عزتی، حبیب رضایی، میثم غنی زاده، میثاق زارع، بهمند امیر سلیمانی، نعمت جهانفر، عباس آقاجانی، گلوریا علی اکبری، سید احمد محمدی، حمید رضا گودرزی، رضا احمدی، مینا کریمی جبلی، کامیلیا ابراهیمی، نور آقا رسولی موسوی، کاوه قاسم زاده، بابک اعطا، سهیل میرزا آقایی، محسن بهجت، کیان عدالتخواه، ابوالفضل شانه بند پور، مهدی شیر دل، امیر هوشنگ فراهانی

خلاصه داستان

داستان این فیلم سینمایی از آنجا شروع می‌شود که چشم برادر سربازی در اثر پرتاب نارنجک در استادیوم، آسیب دیده است حال باردرش برای اینکه بتواند هزینه عمل او را پرداخت کند تعدادی چک بی‌محل خریده و در تلاش است که بتواند چک‌ها را نقد کند.

در طی این تلاش‌ها برای نقد کردن چک این برادر با افرادی بدبخت تر از خود مواجه می‌شود و درگیری‌های بسیاری میان این برادر و آن افراد رخ می‌دهد که حتی به او تجاوز نیز می‌کنند.

در آخر برای اینکه بتواند هزینه چشم برادرش را پرداخت کند قتلی را گردن می‌گیرد که مرتکب او نشده است.

به شما پیشنهاد می‌دهیم حتما این فیلم جذاب و دیدنی را از دست ندهید. و پس تماشای این فیلم نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

عوامل ساخت فیلم

کارگردان و نویسنده: امیرحسین ثقفی/ مدیر فیلمبرداری:علی محمد قاسمی/ طراح صحنه و لباس: شراره سروش/ طراح چهره پردازی: محسن دارسنج/ صدابردار:محمد حبیبی/ منشی صحنه:  فاطمه ثقفی/ مدیر روابط عمومی: بهناز شیربانی/ مدیر تولید: علیرضا احمدی کیا/ عکاس: بهرنگ دزفولی‌زاده

دانلود فیلم با خرید اشتراک (نیم بها)

کیفیت ۴۸۰

کیفیت ۷۲۰

کیفیت ۱۰۸۰

همه کیفیت‌ها (پیشنهادی)

پایان پیام

نویسنده: محمد شهبازی

کد خبر : 187304 ساعت خبر : 1:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=187304
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات