سریال دیرین دیرین احمقانه‏‌ترین سریال ایران در فیلیمو

سریال دیرین دیرین احمقانه‏‌ترین سریال ایران در فیلیمو

سریال دیرین دیرین، به کارگردانی علی درخشی به صورت اختصاصی از فیلیمو، پخش خواهد شد.

به گزارش گلونی مجموعه داستانی دیرین دیرین، به کارگردانی علی درخشی و تهیه کنندگی عبدالحسین و محمد ابوالحسنی با شعار «احمقانه‌ترین سریال تاریخ ایران» روزهای شنبه و یک شنبه هر هفته به صورت اختصاصی از فیلیمو منتشر خواهد شد.

موضوعات این انیمیشن بر خلاف وب سری ‌های قبلی که رویکرد انتقادی و فرهنگ سازی داشته است، به دلیل افزایش زمان هر قسمت بسیار متنوع، قصه‌گو و فانتزی است؛ به گونه‌ای که قصه‏‌های فانتزی از دل دیرین دیرین، بیرون آمده‏‌اند و کشش و ریتم خاصی را در قصه ایجاد کرده‏‌اند.

شعار تبلیغاتی این سریال «احمقانه‌ترین سریال تاریخ ایران » است و صداپیشگی تمامی شخصیت‌ها و‌ کاراکترهای این انیمیشن را محمدرضا علیمردانی برعهده دارد. همچنین آیدین سیار سریع یکی از نویسندگان و سلمان طاهری کارگردان هنری این سریال هستند.

سریال دیرین دیرین احمقانه‏‌ترین سریال ایران در فیلیمو

نماشای گلونی را دنبال کنید

سریال دیرین دیرین که محصول استودیو انیمیشن نسل انديشه سبز است، اولین سریال انیمیشن ایرانی است که ویژه نمایش در رسانه‌های دیجیتال ساخته شده و از سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر ( ساترا) مجوز ساخت و انتشار دریافت کرده است.‌

این سریال در ۵۰ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای از ۱۰ آبان، روزهای شنبه و یک شنبه هر هفته در فیلیمو پخش خواهد شد.

دیرین دیرین قبلا  یک مجموعه پویانمایی ایرانی در ژانر طنز بود که با کارگردانی و تصویرگری علی درخشی است که به مشکلات اجتماعی و اقتصادی و زیست‌محیطی می‌پردازد. اولین قسمت این مجموعه مسافرت‌های نوروزی بود. این مجموعه نخستین بار در نوروز ۹۴ منتشر شد.

محمدرضا علیمردانی گویندگی تمام قسمت‌ها و شخصیت‌های این انیمیشن را تا کنون بر عهده داشته ‌است فقط در قسمت‌های رپچه لیدا مومنی همراه محمدرضا علیمردانی گویندگی می‌کند.

پایان پیام

کد خبر : 183373 ساعت خبر : 3:53 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=183373
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات