طالع بینی متولدین ۲۶ آبان؛ خسته و کم‌حوصله شده‌اید

حتما لاغر می‌شوید

طالع بینی متولدین ۲۶ آبان؛ خسته و کم‌حوصله شده‌اید

تبریک می‌گویم شما امروز متولد شدید.

به گزارش گلونی اخیراً خسته و کم‌حوصله شده‌اید. یکم بخوابید. در همین حد می‌توانستیم برای خستگی‌تان راه‌کار پیشنهاد بدهیم.

مدتی است که مدام خود را به کوچه‌ علی‌چپ می‌زنید. بهتر است برای جلوگیری از افسردگی و ایجاد تنوع گاهی هم به کوچه علی‌راست سر بزنید.

منتظر دریافت‌ پیام از طرف یک دوست هستید. به انتظار ادامه بدهید حتما پیامش را در ده سال آینده دریافت خواهید کرد.

اخیراً همه به شما می‌گویند که چاق شده‌اید و همین موضوع باعث شده است شما سخت به فکر لاغری بیوفتید. اگر کمی سخت‌تر به لاغری فکر کنید حتما لاغر می‌شوید.

طالع بینی متولدین ۲۶ آبان

یک کاسه برنج بردارید و آن را ضلع شمال شرقی منزل خود پخش کنید. روزی یک دانه از برنج‌ها را بردارید و در دهان خود به مدت هشت دقیقه نگه دارید. سپس دانه برنج را با دست چپ از دهان خود خارج کرده و به کبوتری بدهید. این کار را هرروز تکرار کنید تا برنج‌ها تمام شود. به آخرین دانه‌ برنج که رسیدید بخت‌تان باز می‌شود.

در همسایگی شما پیرزنی مهربان زندگی می‌کند. بهتر است با او خیلی مهربان باشید و خریدهایش را نیز انجام دهید. گاهی هم مبلغی در حد توان‌تان به عنوان کمک خرجی به او هدیه بدهید. یادتان باشد او آمار کل محل را دارد و این موضوع ممکن است برای شما خطرناک باشد.

شما عادت دارید صبح‌ها برای صبحانه چای را با شکر بخورید.

امروز چای خود را با پودر لیموعمانی و مقداری پودرسیر بخورید تا کل روز دل‌پیچه بگیرید. این کار به شما یاد می‌دهد که هر چرت و پرتی را که خوانید باور نکنید.

امروز روز شما و امسال سال شما خواهد بود. خود را با این جمله هر روز دلداری بدهید.

پایان پیام

نویسنده: بیتا اشکانیان

کد خبر : 187533 ساعت خبر : 10:54 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=187533
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات