قیمت امروز خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار

قیمت امروز خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار

بازار خودرو در روز گذشته پس از کاهش قیمت که از هفته پیش شروع شده بود، روند ثابتی را در پیش گرفت، هر چند به دلیل رکود در بازار این روزها خریداری وجود ندارد، همین امر دوباره روند کاهش قیمت را امروز آغاز کرد.

به گزارش گلونی و به نقل از عصر ایران قیمت خودرو از هفته گذشته روند کاهشی را آغاز کرد که این کاهش قیمت در خودروهای داخلی تا حدود ۳۰ میلیون تومان و در خودروهای لوکس خارجی مانند «BMW» تا نزدیکی‌های ۲ میلیارد تومان نیز همراه بود.

قیمت امروز خودروهای داخلی

پس از این کاهش قیمت از روز گذشته و با نوسان قیمت ارز، قیمت‌ها تاحدودی ثابت شد اما به دلیل وجود نداشتن خریدار در بازار خودرو، قیمت‌ها باز هم به سوی پایین حرکت کرد.

هم اکنون در بازار خودرو بیشتر فروشنده وجود دارد تا خریدار. در نتیجه اگر کسی قصد فروش خودروی خود را داشته باشد باید آن را با قیمتی حتا ارزان‌تر از مبالغ اعلام شده در بازار ارائه دهد تا موفق شود خودروی خود را بفروشد.

بر اساس این گزارش پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۲۰۳ میلیون تومان، تیپ ۵ با قیمت ۲۷۵ میلیون تومان، پژو پارس معمولی با قیمت ۲۳۸ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ جی ال ایکس با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ اتوماتیک با قیمت ۵۰۰ میلیون تومان جهت فروش در بازار عرضه شده‌اند.

همچنین در بین ماشین‌های تولید شرکت خودروسازی سایپا هم پراید ۱۳۱ با قیمت ۱۱۵ میلیون تومان، تیبا ۲ با قیمت ۱۴۰ میلیون تومان، ساینا دنده‌ای با قیمت ۱۴۷ میلیون تومان و کوئیک با قیمت ۱۵۳ میلیون تومان ارائه می‌شود.

همچنین خودروهای ساندرو اتوماتیک و ساندرو استپ وی اتوماتیک نیز به ترتیب با قیمت‌های ۵۹۰ و ۶۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

در خودروهای مونتاژی نیز روند قیمت‌ها به سوی ارزانی است به طوری‌که قیمت مزدا ۳ تولیدی گروه بهمن ۱ میلیارد ۱۸۰ میلیون تومان، سراتوی آپشنال سایپا ۸۹۰ میلیون تومان، بسترن B30 با قیمت ۵۳۰ میلیون تومان، چانگان ۵۷۰ میلیون تومان، جک S5 با قیمت ۷۸۰ میلیون تومان، چری تیگو ۵ با قیمت ۷۵۰ میلیون تومان، هایما S7 با قیمت ۷۶۰ میلیون و هایما S5 با قیمت ۶۹۰ میلیون تومان برای فروش موجود هستند.

پیش‌ از این سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از کاهش ۲۵ درصدی قیمت خودرو داخلی و خارجی در بازار خبر داده بود.

او در همین رابطه گفته بود: روند بازار به ثبات آن بستگی دارد و اگر بازار با یک جو پایدار مواجه شود قطعا قیمت‌ها بیشتر از این پایین آمده و خرید و فروش نیز رونق می‌گیرد.

پایان پیام

کد خبر : 186831 ساعت خبر : 5:02 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=186831
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات