موزه جهان‌ نما تهران جهانی در دل یک موزه

موزه جهان‌ نما تهران جهانی در دل یک موزه

به گزارش گلونی یکی از ارزشمند‌ترین مجموعه آثار هنری در ایران موزه جهان‌ نما تهران نام دارد.

چرا که از همان لحظه ورود، توجه هر بازدید کننده‌ای را به خود جلب خواهد کرد. وجود سقفی زیبا همراه با نقوش گل و مرغ بر روی چوب ظاهر موزه را بسیار دلنشین و خیره کننده برای مردم ساخته است.

موزه جهان‌ نما تهران

موزه جهان نما واقع درشمال تهران در کاخ نیاوران است.

که به دستور فتحعلی شاه در دوره قاجار ساخته شده است. با گذشت زمان و حکومت پهلوی دوم، برخی از بناهای کوچک باغ نیاوران تخریب شد و کاخ نیاوران با سبکی مدرن جهت سکونت وی و خانواده‌اش ساخته شد.

معرفی آثار هنری موزه

جالب است بدانید که آثار هنری کاخ نیاوران به دو بخش: هنرهای معاصر تجسمی ایران و جهان تقسیم می‌شود همچنین هنرمندان بزرگ قرن از جمله: اندی وارهول، پیکاسو، سالوادور، دالی، مارک شاگال و .. در آن وجود دارند.

ساعات و هزینه بازدید

اگر بخواهید از زمان بازدید و چگونگی تهیه بلیت برای بازدید از این موزه اطلاع پیدا کنید بهترین گزینه مراجعه به سایت کاخ موزه سعدآباد است که اطلاعات کافی و کاملی را دراختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

نحوه دسترسی به این مکان

در این بخش ما قصد داریم در جهت رفاه حال شما عزیزان نشانی و اطلاعاتی مثل نحوه دسترسی به موزه را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

برای دسترسی به موزه می‌توانید از مترو نیز استفاده کنید.

بدین صورت که خط یک مترو تهران را سوار شوید و در ایستگاه تجریش پیاده شوید. سپس به سادگی می‌توانید با وسایل نقلیه عمومی مثل تاکسی مسیر های تجریش به بعد را سوار شده و به مقصد خود برسید.

البته ناگفته نماند که مسیر‌های تاکسی کمی قبل‌تر از موزه شما را پیاده خواهند کرد. بنابراین لازم است تا میدان قدسی و در واقع مسیر کوتاهی تا موزه را پیاده ادامه دهید.

نشانی: تهران، میدان شهید باهنر (نیاوران)، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

با گوگل مپ به موزه جهان‌ نما تهران بروید

پایان پیام

نویسنده: محمد شهبازی

کد خبر : 183295 ساعت خبر : 12:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=183295
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات