پایداری شبکه ایرانسل در بهاباد با وجود وقوع زلزله

 پایداری شبکه ایرانسل در بهاباد با وجود وقوع زلزله

 در پی وقوع زلزلۀ ۵.۲ ریشتریِ «بهاباد» در استان‌ یزد، شبکۀ ایرانسل کاملاً پایدار و در حال خدمت‌رسانی به مشترکان است.

به گزارش گلونی ایرانسل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با رصد ۱۰۰ درصدی شبکه به صورت ۲۴ ساعته، همواره در حالت آماده‌باش قرار دارد تا در صورت بروز و مشاهده کوچک‌ترین اختلال، آن را برطرف کرده و بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان خود و مشترکانی که از طریق رومینگ ملی، میزبانی می‌کند، ارائه دهد.

 پایداری شبکه ایرانسل در بهاباد با وجود وقوع زلزله

 امروز سه‌شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۹، ساعت ۱ و ۴ دقیقه بامداد، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۲ ریشتر در عمق ۸ کیلومتری زمین، حوالی منطقۀ بهاباد در استان‌ یزد را لرزاند.

ایرانسل، از ابتدای راه‌اندازی شبکۀ خود، طرح پایداریِ شبکه در شرایط بحران را اجرا کرده تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی، اختلال در تجربه مشترکان به حداقل ممکن برسد.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با اعزام کارشناسان فنی خود از عصر روز شنبه و بررسی و بهینه‌سازی وضعیت پوشش شبکه، نصب و راه‌اندازی سایت ویژۀ ارتباطی برای روستا و افزودن تجهیزات مورد نیاز به امکانات ارتباطی روستا، بهینه‌سازی پوشش ارتباطی اینترنت‌همراه نسل سوم و چهارم این روستا را شب گذشته کامل کرد.

همچنین بعدازظهر شنبه گذشته، پس از انتشار تصاویری از حضور دانش‌آموزان روستای براگور در کنار جاده برای اتصال به سامانه‌های آموزش آنلاین، مهندس محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن دستور به مدیرکل فاوای استان گیلان جهت عزیمت به روستا برای حل این مسأله، با انتشار یک توییت، قول داده بود به زودی دانش‌آموزان این روستا آنلاین شوند که با تلاش‌های انجام شده و پیگیری مجری‌طرح ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهینه‌سازی پوشش شبکه ارتباطی روستا کامل شد.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به عنوان اپراتور پیشگام در ارائه تکنولوژی‌های روز جهانی به مردم کشور، در شهریورماه ۱۳۹۶، نخستین آزمایش شبکه ۵G در ایران را انجام داده است.

پایان پیام

کد خبر : 183411 ساعت خبر : 5:54 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=183411
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات