چاوشیست باشیم اما فقط یک جا

چاوشیست باشیم اما فقط یک جا

به گزارش گلونی محسن چاوشی به خاطر صدا و سبک متفاوتی که دارد در بین علاقه‌مندان به موسیقی پاپ کشور طرفداران بیشماری دارد.

چاوشی برخلاف اغلب خوانندگان پاپ، سال‌هاست که در سطح یک موسیقی خود را نگه داشته است.

او هرگز کنسرت برگزار نکرد و نسبت به خوانندگان مشهور امروزی حواشی کمتری داشت. همین ویژگی‌ها او را به عنوان یک چهره محبوب، خاطره‌انگیز، مقتدر، دوست‌داشتنی و حرفه‌ای در بین هواداران تثبیت کرد.

تا جایی که محسن چاوشی برای طرفداران خود تبدیل به یک بت شد. خیلی‌ها شب و روزشان شد محسن چاوشی.

چاوشی هرچه می‌خواند، خوب و بد، ضعیف و قوی، آنها آن را تحسین می‌کردند و ضعف‌ها را نمی‌دیدند.

آنها با هر نقدی بلافاصله برخورد می‌کردند و آن را برگرفته از حسادت می‌دانستند.

سال‌ها گذشت و این افراد خود را در قالب یک جمع یافتند که همگی عاشق محسن چاوشی هستند، از منتقدین بدشان می‌آید، عکس‌های چاوشی را به دیوار اتاق خود دارند و کلی مشترکات دیگر.

آن‌ها حالا به یک «ما» تبدیل شدند. مایی که گروه و کانال و پیج دارند. یکدیگر را می‌شناسند و با هم در جهت منافع و اهداف مشترک همکاری می‌کنند.

آنها به سبب این اهداف مشترک و تعداد زیادشان به قدرت هم رسیدند.

کافی است یک نفر بگوید بالای چشم محسن چاوشی ابروست. یک اطلاعیه در چند گروه و کانال طرفدار چاوشی کافی است تا خاک پیج فرد هتاک را به توبره بکشند.

به این افراد در اصطلاح چاوشیست می‌گویند. یعنی افرادی که پیرو مکتب چاوشیسم هستند. یعنی طرفداران دوآتشه محسن چاوشی.

در چند سال گذشته همیشه نقدهای بسیاری به چاوشیست‌ها شده است. بزرگترین نقد هم همین بوده که آنها حقیقت را فدای تعصب می‌کنند. آنها گاهی بدترین آثار چاوشی را هم جزو شاهکارهای تاریخ موسیقی قلمداد می‌کنند.

ما در این نوشته قصد نقد چاوشیست‌ها یا طرفداری از آنها را نداریم.

همه این حرف‌ها را گفتیم تا بگوییم فارغ از صدا و سبک آقای چاوشی، فارغ از تمام تندروی‌های طرفدارانش؛ اما در یک مورد ما هم طرفدار پروپاقرص محسن چاوشی هستیم. ما هم در این مورد پیرو چاوشیسم هستیم و هواخواه آقای چاوشی.

آن هم تلاش این خواننده برای آزادسازی زندانیان و بخشش اعدامیان است.

او از این ظرفیت‌ هواداران خود به خوبی استفاده می‌کند و با اطلاعیه‌هایی که می‌دهد تاکنون ده‌ها اعدامی را از پای چوبه دار نجات داده است.

دیه ده‌ها نفر را جور کرده و با جمع‌آوری مبلغ بدهی بدهکاران، ده‌ها زندانی را به آغوش خانواده برگردانده است. او به تازگی حتا رکورد خود را هم شکست و کمتر از یک ساعت ۱۰۰ میلیون تومان برای آزادی ۱۰ زندانی در تربت جام جمع کرد.

شاید اگر فرد دیگری چنین هواداران پرشوری داشت از آنها برای مقاصد دیگری استفاده می‌کرد. اما محسن چاوشی از ظرفیت به‌وجود آمده به بهترین شکل ممکن بهره می‌برد.

بیایید به خاطر این کار خوب چاوشی ما هم طرفدارش باشیم. بیایید ما هم در این یک مورد چاوشیست باشیم.

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

کد خبر : 187686 ساعت خبر : 3:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=187686
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

زیبا خلاصه کامل نوشتید مرحبا