ژوله در شام ایرانی میزبانی می‌کند؛ برنده رقابت کیست؟

میزبانی امیرمهدی ژوله

ژوله در شام ایرانی میزبانی می‌کند؛ برنده رقابت کیست؟

با پخش آخرین قسمت از فصل تازه «شام ایرانی» به میزبانی امیرمهدی ژوله، برنده این فصل امشب مشخص می‌شود.

به گزارش گلونی روابط عمومی این مجموعه، امیرمهدی ژوله، مهدی کوشکی، محمدرضا علیمردانی و محمد لقمانیان شرکت کنندگان فصل هفتم «شام ایرانی» هستند که رقابت آنها در آشپزی طی یک ماه اخیر به تصویر کشیده شده است.

نکته قابل توجه اینکه این فصل همه رکوردهای واچ تایم در مجموعه‌های مشابه و حتی برخی سریال‌های نمایشی را زده و به رکورد خوبی دست پیدا کرده است.

عوامل «شام ایرانی» که پنجشنبه شب‌ها در وی او د‌ی‌‌های فیلیمو و نماوا پخش می‌شود، عبارتند از طراح و کارگردان: سعید ابوطالب، مدیرتصویربرداری: فرشید فرجی، مجری طرح: سعید اسماعیلی، مدیر تولید: مجید فرجی، تدوین: سینا دوراندیشان، صدابردار: محمدعلی درگاهی، تصویربرداران: محسن براتی‌مهر، جعفر اکبری، سعید شهرابی، حامد اکبری، طراح چهره‌پردازی: ملیسا احمدی، آهنگساز: محمد فرشته‌نژاد، طراح لباس: نازی پرتوزاده، مدیربرنامه‌ریزی: نیوشا ضرابی، دستیار اول کارگردان : مهدی حاجی زاده، دستیار فنی کارگردان: مجتبی ابوطالب، ناظر کیفی: حسین حاجی‌بیگی، مشاور رسانه‌ای: مریم عرفانیان.

ژوله در شام ایرانی میزبانی می‌کند

«شام ایرانی» پنجشنبه شب‌ها در وی او دی‌های فیلیمو و نماوا و به صورت پخش می‌شود.

ساخت فصل‌های جدید مجموعه شام ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب از زمستان سال ۱۳۹۸ کلید خورد و پخش آن از ۲۹ اسفند همان سال هر هفته پنجشنبه و جمعه در شبکه نمایش خانگی و توسط اپلیکیشن‌های فیلیمو و نماوا آغاز شد.

این برنامه برای عرضه در رسانه خانگی ساخته شده ‌است و خوانندگان موسیقی پاپ و سنتی، بازیگران سینما و ورزشکاران رشته‌های مختلف در این برنامه باهم رقابت می‌کنند.

سری جدید «شام ایرانی» هر هفته پنجشنبه و جمعه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود و از طریق فیلیمو و نماوا نیز قابل مشاهده است.

دی وی دی‌ها و سی دی‌های فصل اول و دوم این مجموعه توسط شرکت هنر اول توزیع شده و دی وی دی‌های این فصل هم با این شرکت توزیع می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 187057 ساعت خبر : 12:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=187057
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات