۹ زمین بازی کودکان در مناطق سیل‌زده لرستان افتتاح شد

با حضور رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر؛

۹ زمین بازی کودکان در مناطق سیل‌زده لرستان افتتاح شد

به گزارش گلونی طی مراسمی با حضور رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر کشور و مسئولان استانی و شهرستانی، ۹ مجموعه بازی کودکان در مناطق سیل‌زده لرستان افتتاح شدند.

 طی  مراسمی با حضور محمد گل فشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور، حجت الاسلام موسوی امام جمعه پلدختر، کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار پلدختر و جمعی دیگر از مسئولان ۲ مجموعه بازی به نمایندگی از ۹ مجموعه بازی کودکان مناطق سیل زده استان در پلدختر افتتاح شد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور اظهار داشت: این طرح‌ها با هدف ایجاد فضاهای کافی برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در مناطق سیل زده اجرا شد.

محمد گل فشان افزود: سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ به ویژه در شهرستان پلدختر که منطقه‌ای با استعداد حوادث شدید است خسارات و آسیب‌های زیادی به بارآورد.

۹ زمین بازی کودکان در مناطق سیل‌زده لرستان افتتاح شد

وی یادآور شد: آنچه حائز اهمیت است سیل همدلی مردم نوع دوست سراسر کشور به ویژه جوانان، داوطلبان و امدادگران است که در این سیل به یاری مردم آسیب دیده منطقه شتافتند تا آلامیبر درد آنان باشند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: این همدلی که در بین مردم ایران وجود دارد در دنیا بی نظیر و در سایه آموزه‌های دینی و مکتب اسلام حاصل شده است.

گل فشان از راه اندازی خانه‌های هلال در پلدختر خبر داد و افزود: امسال خانه‌های هلال با هدف آموزش و فراگیری مردم و جوانان منطقه در نقاط مختلف شهرستان با امکانات حداقلی راه اندازی می‌شود و مردم باید نسبت به این امر توجه داشته باشند تا بتوان در حوادث، خسارات را به حداقل رساند.

وی یادآور شد: مطالبات مردم پلدختر در مرکز در راستای رفع و کاهش آن و دلگرمی مردم سیل زده پیگیری می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 186907 ساعت خبر : 11:52 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=186907
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات