گلونی

ایرانسل لوح زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

ایرانسل لوح زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

ایرانسل لوح زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

ایرانسل لوح زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

یک روز پس از اعطای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به ایرانسل، لوح زرین دهمین دورۀ «همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد جهش تولید» هم به ایرانسل، به‌عنوان تنها اپراتور تلفن‌همراه دریافت‌کنندۀ این لوح، رسید.

به گزارش گلونی دهمین دورۀ همایش سراسری مشتری‌مداری با رویکرد جهش تولید، عصر چهارشنبه ۲۶ آذرماه ۱۳۹۹، در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن در تهران برگزار شد.

در این همایش، که توسط مؤسسۀ آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و در راستای تحقق اهداف کلان اقتصادی و نیل به خودکفایی برگزار شد، دکتر محمدحسین فرهنگی عضو هیأت‌رئیسۀ مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کشوری و مسؤولان اتاق ایران حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.

ایرانسل لوح زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

در این مراسم، لوح زرین رضایتمندی مشتری، به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد که مهندس محمدعلی مقدم معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل، به نمایندگی، آن را دریافت کرد.

با اهدای این لوح، با اشاره به این که ایرانسل «گام‌های مؤثری در جهت رضایتمندی مشتریان» برداشته است، از ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، تقدیر شده است.

ایرانسل روز گذشته نیز، برای هفتمین سال متوالی، موفق شده بود تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، دریافت کند.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به عنوان اپراتور پیشگام در ارائه تکنولوژی‌های روز جهانی به مردم کشور، در شهریورماه ۱۳۹۶، نخستین آزمایش شبکه ۵G در ایران را انجام داده و نمونه‌ای از شبکۀ کامل (End to End) نسل پنج، شامل هسته شبکه و رادیو را در حضور مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، آزمایش کرده است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل