گلونی

دو پرسش درباره بودجه جشنواره سی و نهم

دو پرسش درباره بودجه جشنواره سی و نهم

دو پرسش درباره بودجه جشنواره سی و نهم

دو پرسش درباره بودجه جشنواره سی و نهم

به گزارش گلونی نشست خبری مجازی «سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد» دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

 او همچنین در پاسخ به سوال مجدد محمد کلهر از فارس درباره بودجه جشنواره سی ونهم اظهار داشت: بودجه جشنواره طبیعتا کاهش خیلی جدی خواهد داشت. انشالله بلافاصله پس از جشنواره آمار دقیق هزینه‌کرد جشنواره اعلام خواهد شد.

دو پرسش درباره بودجه جشنواره سی و نهم

 دبیر جشنواره در پاسخ به پرسش علی نعیمی از ایلنا نیز درباره بودجه جشنواره گفت: بودجه جشنواره در سال‌های گذشته کاهش یافته و البته جشنواره درآمدزایی هم داشته است.

تمام تلاش ما این است که امسال هزینه‌ها در پایین‌ترین حد باشد. تلاش خواهیم کرد امسال جشنواره و گفت‌وگو درباره آثار سینمای ایران را از طریق صداوسیما و پلتفرم‌ها رونق دهیم تا اگر نشست خبری برای فیلم‌ها نداریم در برنامه‌هایی که توسط پلتفرم‌ها تدارک دیده می‌شود درباره آثار جدید سینمای ایران گفت‌وگو صورت بگیرد.

در بخش پایانی این نشست خبری مجازی، «سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد» اظهار داشت: امسال طبق روال هرساله «سیمون سیمونیان» مسئول دبیرخانه جشنواره و «مسعودنجفی» مدیر روابط عمومی جشنواره پاسخ‌گوی مخاطبان و اهالی سینمای ایران و آماده همکاری با آنها خواهند بود.

دبیر جشنواره در پایان گفت: امیدوارم جشنواره‌ای در خور شأن سینمای ایران با توجه به شرایط برگزار کنیم امیدوارم این یکی از خاطره‌انگیزترین سال‌های جشنواره فیلم فجر باشد و سینمای ایران همچنان جان‌دار به فعالیت خود ادامه دهد.

جشنواره فیلم فجر مهم‌ترین جشنواره سینمایی ایران است که از سال ۱۳۶۱ تاکنون، در میانه بهمن ماه هر سال در تهران برگزار می‌گردد.

تاکنون ۳۸ دوره از این جشنواره برگزار شده‌است که آخرین آن در سال ۱۳۹۸ بود.

این جشنواره توسط بنیاد سینمایی فارابی و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

جشنواره فجر تا سال ۱۳۷۴ فقط به تولیدات سالانه سینمای ایران می‌پرداخت.

از سال ۱۳۷۴ جشنواره به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود و علاوه بر سینمای ایران، در بخش بین‌الملل به بررسی فیلم‌هایی از سینمای جهان می‌پردازد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل