گلونی

سریال خانه عزیز از شبکه دو سیما در نوروز ۱۴۰۰

سریال خانه عزیز

سریال خانه عزیز یک ملودرام شیرین اجتماعی است که به نویسندگی سعید دولت‌خانی و نوید محمودی در نوروز 1400 بر روی آنتن شبکه دو می‌رود.

سریال خانه عزیز را از شبکه دو سیما در شب های نوروز

به گزارش گلونی سریال خانه عزیز یک ملودرام شیرین اجتماعی است که به نویسندگی سعید دولت‌خانی و نوید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی در نوروز 1400 بر روی آنتن شبکه دو می‌رود.

این سریال مراحل پیش‌تولید خود را می‌گذراند تا برای پخش در ایام نوروز 1400 آماده شود.

نوید محمودی که تهیه کننده و نویسنده این اثر است پیش از این سریال «سایه‌بان» را برای شبکه دو سیما روانه آنتن کرده بود. و حالا قرار است این سریال را در نوروز 1400 به نمایش بگذارید.

به شما پیشنهاد می‌دهیم حتما در روزهای بهاری به تماشای این فیلم ملودرام جذاب بنشینید و با خانواده‌تان از تماشای آن لذت ببرید.

دانلود سریال خانه عزیز

خلاصه داستان

«خانه عزیز» یک ملودرام شیرین اجتماعی است که به صورت همزمان توسط سعید دولت‌خانی و نوید محمودی در حال نگارش است. و هنوز از موضوع و خلاصه داستان این فیلم گزارشی دریافت نشده است.

زمان پخش

این سریال هم اکنون در دست ساخت است و مراحل پیش‌تولید خود را می‌گذراند پخش آن در نوروز 1400 اعلام شده اما هنوز از ساعت پخش آن خبری اعلام نشده است.

بازیگران

متاسفانه هنوز اسامی این سریال که قرار است نوروز 1400 روی آنتن شبکه 2 سیما برود مشخص نشده و هنوز اطلاعاتی دریافت نکرده‌ایم.

به محض اینکه اسامی مشخص شوند این گزارش آپدیت می‌شود و اسامی بازیگران را به محضر شما خواهیم رساند.

سریال خانه عزیز سریال نوروزی شبکه دو سیما است که در نوروز 1400 پخش خواهد شد. بی‌شک یکی از بهترین سریال‌های سال بوده و در این شرایط سخت کرونا عوامل این فیلم سعی می‌کنند به بهترین شکل ممکن این سریال را بسازند.

پایان پیام

نویسنده: محمد شهبازی

خروج از نسخه موبایل