گلونی

سریال نون خ 3 را در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما ببینید

سریال نون خ 3

سریال نون خ که بسیار مورد توجه مردم و منتقدین قرار گرفت قرار است در نوروز 1400 روی آنتن با نام سریال نون خ 3 پخش شود.

سریال نون خ 3 را در نوروز از شبکه یک سیما ببینید

به گزارش گلونی سریال نون خ که بسیار مورد توجه مردم و منتقدین قرار گرفت قرار است در نوروز 1400 روی آنتن با نام سریال نون خ 3 پخش شود.

سری اولین این فیلم با اینکه همزمان با سری جدید سریال پایتخت پخش شد اما توانست یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیون باشد.

علاوه بر بازیگران دو فصل پیش قرار است در این سری اکبر عبدی به عنوان بازیگر جدید به جمع بازیگران اضافه شده و علی صادقی نیز که در فصل دوم حضور نداشت، در این فصل حضور خواهد داشت.

دانلود سریال نون خ 3

بازیگران

سعید آقاخانی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صهبا شرافتی، سیروس حسینی‌فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی.

خلاصه داستان

داستان فصل سوم با عروسی دختر نورالدین آغاز می‌شود که در این عروسی حوادث و اتفاقات بامزه‌ای رخ خواهد داد.

اما بیشتر از این کسی از داستان این فیلم جذاب خبری ندارد اما به طور کل می‌توان گفت قرار است این داستان به شکل طنز بوده و لحظات شادی آوری را برای شما رقم زند و در کنار طنز مشکلات مورد را به خصوص در غرب کشور به تصویر بکشد.

قرار است ابتدا شخصیت‌های فیلم بیشتر از قبل خود را نشان دهند و با مخاطب همراه شوند.

بی‌شک این بار هم شاهد یک فصل دیدنی از این سریال جذاب به کارگردانی سعید آقاخانی در نوروز 1400 خواهیم بود.

شما عزیزان می‌توانید این فیلم جذاب و دیدنی را در نوروز 1400 از شبکه 1 سیما مشاهده نمایید. لحظات پر از شادی را در این روز‌های سخت کرونایی برای شما آرزومندیم.

پایان پیام

نویسنده: محمد شهبازی

خروج از نسخه موبایل