گلونی

فصل هشتم شام ایرانی 2 به میزبانی بهاره رهنما

فصل هشتم شام ایرانی به میزبانی بهاره رهنما

فصل هشتم شام ایرانی به میزبانی بهاره رهنما

فصل هشتم شام ایرانی 2 به میزبانی بهاره رهنما

به گزارش گلونی در پی اپیدمی کرونا، و تعطیلات عمومی کشور به دستور ستاد ملی کرونا، فصل جدید «شام ایرانی»، به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب، با درایت و تصمیم سازمان سینمایی و معاونت ارزشیابی و نظارت ارشاد، به منظور سرگرمی و در خانه ماندن مردم جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، برای پخش و عرضه در فیلیمو مجوز گرفتند.

قسمت اول فصل جدید شام ایرانی، با حضور مریم امیرجلالی، بهاره رهنما، فلور نظری و شهرزاد کمال‌زاده به میزبانی بهاره رهنما، برای عرضه در روز پنج‌شنبه ۶ آذر مجوز پخش دریافت کرد.

فصل هشتم شام ایرانی به میزبانی بهاره رهنما

 شام‌ایرانی هفتم با حضور محمدرضا علیمردانی، مهدی کوشکی، امیرمهدی ژوله و محمد لقمانیان مقابل دوربین رفت و فصل هشتم شام ایرانی میزبان خانم‌های بازیگر است.

گفتنی است به تازگی قسمت دوم «شب‌های مافیا» و فصل هشتم «شام‌ایرانی» از ارشاد مجوز گرفت. رئالیتی‌شوهای سعید ابوطالب، از وزارت ارشاد، برای پخش از فیلیمو مجوز گرفتند.

در توضیحات این برنامه امده است: این برنامه صرفا بهانه‌ای است برای انعکاس بخشی از فرهنگ غنی ایرانی به نام (آداب شام ایرانی). این آداب مشتمل بر آشپزی، غذا خوردن، معاشرت، مهربانی و… است.

بازیگران مرد و زن در همه جای دنیا کم‌تر اهل خانه‌داری و آشپزی هستند اما وقتی هنرمندان دیگری میهمان‌شان هستند، هموطن یا خارجی، حتما می‌توانند شرایطی ایجاد کنند که به میهمانان‌شان خوش بگذرد و البته از آنها رای بگیرند. شام ایرانی یک ریالیتی شو است…

برای مشاهده آنلاین و دانلود قسمت اول فصل هشتم شام ایرانی 2 اینجا کلیک کنید.

شام ایرانی نام مجموعه‌ای ویدئویی است که سری اول آن به کارگردانی بیژن بیرنگ در سال ۱۳۹۰ ساخته شد، و قسمت اول آن در بهمن ۱۳۹۰ از طریق شبکۀ نمایش خانگی منتشر شد. سری‌های بعدی این برنامه را نیز به ترتیب محمد شایسته، سروش صحت و سعید ابوطالب کارگردانی کردند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل