گلونی

مردم آمریکا برای پرداخت قسط خانه‌ باید چند ساعت کار کنند؟

مردم آمریکا

مردم آمریکا

مردم آمریکا برای پرداخت قسط خانه‌هایشان باید چند ساعت کار کنند؟

به گزارش گلونی در حالی که شیوع گسترده ویروس کرونا گردشگری را نیز مانند سایر جنبه‌های زندگی تحت‌تاثیر قرار داده است، ما قصد داریم تا با به اشتراک گذاشتن این نقشه‌ها کمی از میل شما به سفر را ارضا کنیم و شاید الهام بخش انتخاب مقصد بعدی سفرتان باشیم.

درس‌های خسته کننده جغرافیا در مدرسه را فراموش کنید. این نقشه‌های جذاب، واقعیت‌های جالبی در مورد جهان و کشوری که در آن زندگی می‌کنید در اختیار شما قرار می‌دهد.

در این نقشه‌ها شما با شادترین کشورها، فاسدترین آنها، کشورهایی که محل زندگی ثروتمندترین افراد هستند و… آشنا می‌شوید.

با آشنایی با این نقشه‌ها در کنار لذت بردن از این واقعیت‌ها می‌توانید اطلاعات جغرافیایی خود را نیز بالا ببرید.

مردم آمریکا برای پرداخت قسط خانه‌هایشان باید چند ساعت کار کنند؟

این ساعات در ایالت‌های مختلف متفاوت است. بیشترین زمانی که افراد برای پرداخت قسط ماهانه خانه‌هایشان باید کار کنند 113 ساعت (نیویورک در ایالت نیویورک) و کمترین زمان 17 ساعت (تولیدو، در ایالت اوهایو) است.

همچنین در وبگاه تحلیلی US Fact می‌خوانیم: در قوانین دولت فدرال بندی وجود ندارد که کارفرمایان را مجاب کند زمانی را برای صرف ناهار یا میان وعده کارمندان در نظر بگیرند.

قوانین آمریکا در رابطه با ساعت صرف ناهار با قوانین سایر کشورها تفاوت نجومی دارد. دولت‌های ایتالیا و چین تا آنجا پیش رفته‌اند که در طول روز دو ساعت استراحت را برای زمان صرف ناهار کارمندان خود در نظر گرفته‌اند.

اما علیرغم اینکه مطالعات نشان می‌دهد ترک محل کار برای صرف ناهار یا میان وعده باعث تقویت روحیه کار گروهی و افزایش خلاقیت می‌شود، تعداد کارمندان آمریکایی که ناهار خود را روی میز کارشان صرف می‌کنند نسبت به کارمندان سایر کشورها بیشتر است.

برای خواندن سایر اطلاعات جذاب جغرافیایی اینجا کلیک کنید.

پایان پیام

مترجم: مریم قره‌گزلو

خروج از نسخه موبایل