گلونی

واکنش بازیکنان فوتبال به درگذشت مارادونا

واکنش بازیکنان فوتبال به درگذشت مارادونا

واکنش بازیکنان فوتبال به درگذشت مارادونا

واکنش بازیکنان فوتبال به درگذشت مارادونا

به گزارش گلونی مارادونا یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های تاریخ فوتبال بوده و بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ می‌دانند.

این ستاره محبوب در جام جهانی 1986 با نمایش فوق‌العاده خود زمینه‌ساز قهرمانی آرژانتین را فراهم کرده و چهار سال بعد نیز فاصله‌ای تا تکرار این موفقیت نداشت، اما آلمان در فینال آلبی سلسته را مغلوب کرد.

اما در ادامه حواشی فراوانی گریبانگیر مارادونا شده و کشیده شدن به دام اعتیاد و البته مثبت شدن تست دوپینگ باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای او شد.

در نهایت امروز او در سن 60 سالگی و به علت ایست قلبی جان خود را از دست داد.

واکنش بازیکنان فوتبال به درگذشت مارادونا

نماشای گلونی را دنبال کنید

علی کریمی که بسیاری به او لقب مارادونای آسیا را داده بودند نیز به فوت این بازیکن بزرگ واکنش نشان داده است.

واکنش علی کریمی به درگذشت مارادوان

واکنش باشگاه ناپولی به درگذشت مارادونا؛ خداحافظ دیگو، در قلب ما خواهی ماند.

بهترین روزهای این ستاره بزرگ در سری آ و باشگاه ناپولی رقم خورد و مارادونا یک تنه این تیم را تبدیل به قدرت اول فوتبال ایتالیا کرد.

واکنش باشگاه ناپولی

نیمار فوق ستاره برزیلی پاری سن ژرمن این گونه و خبر درگذشت اسطوره فوتبال آرژانتین واکنش نشان داد: روحش شاد ! افسانه فوتبال در آرامش باشید!

واکنش نیمار

واکنش کیلیان امباپه به فوت مارادونا: تو برای همیشه در تاریخ فوتبال خواهی ماند. ممنون برای همه لحظات لذت‌بخشی که برای جهان به ارمغان آوردی.

واکنش کیلیان امباپه

 باشگاه بارسلونا نیز اینگونه به فوت مارادونا واکنش نشان داده است. مارادونا مدتی در نوکمپ نیز بازی کرد.

واکنش باشگاه بارسلونا

جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول در مورد مارادونا نوشت: هرگز فراموش نمی‌کنم وقتی هشت ساله بودم بازی‌های مارادونا در جام جهانی 86 مکزیک را می‌دیدیم. تا به حال نمایشی مانند بازی‌های او را ندیدم. چه خبر بدی.

واکنش جیمی کاراگر

واکنش باشگاه بوکاجونیوز به فوت مارادونا: تشکر ابدی از دیگوی جاودانه

واکنش باشگاه بوکاجونیوز

بیانیه رئال مادرید برای فوت مارادونا: باشگاه رئال مادرید و هیئت مدیره از شنیدن خبر فوت دیگو آرماندو مارادونا بسیار ناراحت هستند.

رئال مادرید به خانواده و دوستان، باشگاه‌های سابق مارادونا و هواداران فوتبال در سراسر جهان به ویژه در آرژانتین، تسلیت می‌گوید. دیگو آرماندو مارادونا، یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ در سن 60 سالگی درگذشت. دیگو آرماندو مارادونا میراثی چشمگیر از خود به یادگار گذاشت، نمادی برای میلیون‌ها هوادار فوتبال در سراسر جهان

واکنش باشگاه رئال مادرید

واکنش کریستیانو رونالدو به فوت مارادونا: امروز من با یک دوست خوب و فوتبال با یک نابغه ابدی وداع می‌کند. یکی از بهترین‌ها، یک جادوگر بی‌نظیر، او خیلی زود رفت، اما میراثی بی‌پایان بر جای گذاست که هرگز پر نخواهد شد. در آرامش باشی، هرگز فراموش نخواهی شد.

واکنش کریستانو رونالدو

منچستریونایتد اینگونه فوت مارادونا را تسلیت گفت: فوتبال یکی از بهترین‌های همه ادوار را از دست داد. روحت شاد مارادونا.

واکنش باشگاه منچستریونایتد

پله اسطوره فوتبال برزیل به فوت مارادونا واکنش نشان داده و در این رابطه گفت:  چه خبر ناراحت کننده‌ای است. من یک دوست بزرگ را از دست دادم و جهان یک افسانه را از دست داد.  هنوز چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد اما در حال حاضر خداوند به اعضای خانواده‌ات قدرت بدهد. امیدوارم روزی بتوانیم در آسمان با هم توپ بازی کنیم.

گابریل باتیستوتا در صفحه خود نوشت: ممنون از توی جاودانه، در کنار خانواده‌ات هستم و اشک می‌ریزم، در آرامش باشی.

واکنش گابریل باتیستوتا

رابی فاولر نوشت: با اختلاف بزرگ‌ترین بازیکنی که هنگام بزرگ شدن دیدم و مسلما بهترین بازیکن تاریخ.

واکنش رابی فاولر

لیونل مسی در صفحه خود نوشت: یک روز بسیار ناراحت کننده برای همه آرژانتینی‌ها و فوتبال. او ما را ترک می‌کند، اما با ما خواهد بود، زیرا دیگو ابدی است. من تمام لحظات زیبایی را که کنار او زندگی کرده‌ام در خاطر خواهم داشت و از این فرصت استفاده کرده و به تمام خانواده و دوستان او تسلیت بگویم.

واکنش لیونل مسی

پائولو مالدینی، مدافع افسانه‌ای میلان نیز نوشت: خداحافظ دیگوی بزرگ، تو همیشه برای من یک قهرمان خواهی بود. در آرامش باشی دوست من.

واکنش پائولو مالدینی

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل