گلونی

پرسپولیس در دوران طلایی قهرمان آسیا نشد

پرسپولیس در دوران طلایی قهرمان آسیا شد

پرسپولیس در دوران طلایی قهرمان آسیا شد

پرسپولیس در دوران طلایی قهرمان آسیا شد

به گزارش گلونی تیم فوتبال پرسپولیس نماینده شایسته فوتبال ایران در مسابقات باشگاهی آسیا پس از ماراتنی نفس‌گیر عنوان قهرمانی را تصاحب نکرد.

امروز در بازی پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی که راس ساعت ۱۵:۳۰ در دوحه قطر برگزار شد، تیم فوتبال پرسپولیس موفق نشد رقیب سرسخت خود را شکست بدهد و به مقام قهرمانی آسیا برسد.

پرسپولیس اما روی نوار موفقیت است.

این موفقیت حاصل شانس و اقبال هم نیست. تیم پرسپولیس در ادامه موفقیت‌های سریالی خود در سال‌های اخیر موفق به حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد و این یعنی پرسپولیس در دوران طلایی خود به سر می‌برد.

پرسپولیس ۴ سال قهرمانی متوالی لیگ برتر شد. برای دومین بار در ۴ سال به فینال آسیا و برای سومین بار به نیمه نهایی آسیا صعود کرد. فراموش نکنیم که قبل از این چهار سال هم پرسپولیس فقط با تفاضل گل کمتر نایب قهرمان لیگ برتر شد.

نکته جالب اینجاست که تمام این موفقیت‌ها فقط با یک ترکیب خاص صورت نگرفته و در این ۵ سال مربی‌ها و بازیکنان پرسپولیس بارها تغییر کردند.

این یعنی موفقیت تیم پرسپولیس به فراتر از بازیکن و مربی مربوط است. بدون شک این قهرمانی‌ها و موفقیت‌ها به شخصیتی مربوط است که پرسپولیس در این دوران طلایی برای خود ساخته است.

پرسپولیس پس از سال‌ها که نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا ناموفق بودند توانست با یک نمایش خوب در سال‌های اخیر دو بار به فینال برسد و اثبات کند که قهرمانی‌هایش در لیگ برتر فوتبال ایران هم بی‌دلیل نبوده است.

پرسپولیس این بازی را دو بر یک باخت و نایب قهرمان این رقابت‌ها شد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل