امکان پژوهش دربارۀ ۶G را برای دانشمندان‌مان فراهم می‌کنیم

امکان پژوهش دربارۀ ۶G را برای دانشمندان‌مان فراهم می‌کنیم

به گزارش گلونی مدیرعامل ایرانسل در افتتاحیۀ سومین سمپوزیوم مخابرات بی‌سیم نوری و موج میلی‌متری غرب آسیا (WASOWC2020)، بر توسعۀ پژوهش‌های دانشگاهی در زمینۀ نسل ششم تلفن‌همراه (۶G)، تأکید کرد.

دکتر بیژن عباسی‌آرند با اشاره به سهم اقتصاد دیجیتال از تولید ناخالص داخلی جهان و آمار رو به رشد آن در ایران گفت: ایرانسل، به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با دارا بودن بیش از ۴۳ درصد از سهم بازار، تقریبا نیمی از ترافیک داده‌های کشور را منتقل می‌کند و اکنون به عنوان اگر نه اصلی‌ترین، لااقل یکی از بازیگران اصلی در اقتصاد دیجیتال ایران شناخته می‌شود.

امکان پژوهش دربارۀ ۶G برای دانشمندان

مدیرعامل ایرانسل همچنین اقدامات ایرانسل برای اطمینان از آمادگی برای ورود به عصر ۵G را برشمرد و افزود: شبکۀ ایرانسل به طور میانگین، با انتقال بیش از ۹ پتابایت دیتا در روز، به بیش از ۳۷ میلیون کاربر دیتا دست یافته و بزرگترین اپراتور اینترنت‌همراه در ایران است.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با راه‌اندازی مرکز نوآوری، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعۀ سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهره‌گیری از فناوری‌های برتر در حوزه‌های مختلف، خلق ارزش کند. تیم‌های استارتاپی می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و مطالعۀ زمینه‌های مورد حمایت، به بخش «مرکز نوآوری ایرانسل» در وب‌سایت ایرانسل مراجعه کنند.

در ششم آذر ماه ۱۳۸۴، مجوز اپراتوری دوم تلفن همراه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به شرکت ایرانسل اعطا شد. واگذاری و توزیع سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری شرکت ایرانسل در چهار شهر تهران، تبریز و مشهد و ساری از روز شنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۶ آغاز شد.

پایان پیام

کد خبر : 188675 ساعت خبر : 10:49 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=188675
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات