تعبیر خواب شوهرعمه و اتفاقات ناگوارش

تعبیر خواب شوهرعمه و اتفاقات ناگوارش

دیدن شوهرعمه در خواب نشان از بداقبالی است.

به گزارش گلونی اگر شخصی در خواب ببینید شوهر عمه‌ای دارد با موی پرپشت و سیاه، به سیاهی پر کلاغ، نشان بر آن است که آن شوهر عمه زندگی کل خانوادشان را به سیاهی همان موهایش درمی‌آورد.

اگر در خواب ببینید که شوهر عمه در جمعی نشسته است و لبخند ملیحی بر لب دارد، نشان بر آن است که به‌زودی قرار است اتفاق شومی در خانواده رخ دهد.

اگر در خواب دیدید که شوهرعمه دست شما را گرفته و گرم صحبت هستید، نشان بر آن است که به‌زودی پولی قرض می‌دهید که هرگز آن را پس نخواهید گرفت.

اگر در خواب دیدید که شوهر عمه خود را در خیابان دیدید ولی او وانمود کرد شما را نمی‌شناسد، نشان برآن است که به‌زودی برگه ضمانت وامی را امضا می‌کنید که هرگز قسط‌هایش پرداخت نمی‌شود. این ضمانت آبروی شما را خواهد برد.

تعبیر خواب شوهرعمه و اتفاقات ناگوارش

اگر در خواب دیدید که عروسی دارید و شوهرعمه‌تان هم دعوت است، نشان برآن است که به‌زودی مهمان خواهید داشت. مهمان‌های‌تان هم تا ابد نخواهند رفت و در منزل شما جا خوش می‌کنند.

اگر در خواب دیدید که شوهر عمه‌تان در تمام امور صاحب نظر است و در هربحثی شرکت می‌کند و حتی به پزشک حاذقی نکات پزشکی آموزش می‌دهد، خب باید به اطلاع برسانم که شما خواب نیستید، شما قسمتی از خاطرات خود را در ذهن مرور می‌کنید.

اگر در خواب دیدید که شوهر عمه‌تان در جمعی نشسته و هیچکس محل هاپو به او نمی‌گذارد نشان برآن است که وحدت و صمیمیت در خانواده شما موج می‌زند.

اگر در خواب دیدید که به مراسمی دعوت شده‌اید و تنها صندلی خالی، صندلی کنار شوهرعمه‌تان است و شما به اجبار آنجا نشستید، نشان بر آن است که به‌زودی شوهرعمه‌تان باعث معروفیت شما می‌شود.

در مجموع خواب‌گزار ما به دلیل داشتن دشمنی با شوهرعمه، دیدن شوهرعمه را توصیه نمی‌کند، چه در خواب باشد و چه در بیداری.

پایان پیام

نویسنده: بیتا اشکانیان

کد خبر : 190751 ساعت خبر : 11:17 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=190751
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات