تقلب در انتخابات آمریکا و دخالت ایران

تقلب در انتخابات آمریکا و دخالت ایران

به گزارش گلونی چند هفته است که انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا به سرتیتر رسانه‌های جهان تبدیل شده بود اما به مرور تنور انتخابات سرد شد و رسانه‌ها کمتر به آن پرداختند.

تقلب در انتخابات آمریکا

حتا خود آمریکایی‌ها هم اغلب به زندگی معمولی و روزمره خود برگشتند و اخبار انتخابات را چندان پیگیری نمی‌کنند.

ولی ما در ایران بی‌خیال انتخابات آمریکا نمی‌شویم. ما تا آخرین قطره خون ایستاده‌ایم. ما طرفدار حقیم.

شده حتا بلند می‌شویم می‌رویم آمریکا حق را به حق‌دار می‌رسانیم. فقط مشکل اینجاست که آنها ما را به کشورشان راه نمی‌دهند.

اما ما بی‌خیال ماجرا نمی‌شویم. نه اینکه قصد دخالت در امور داخلی کشوری را داشته باشیم‌ها، نخیر. ما به فکر مردم مظلوم آمریکا هستیم.

آنها چه گناهی کردند که رئیس‌جمهور بدی گیرشان بیاید؟ آن ملت مظلوم و بی‌گناه چرا باید آینده خود را با تقلب در انتخابات تباه شده ببینید؟

پس ما باید لحظه به لحظه اخبار انتخابات آمریکا را پیگیری کنیم تا بفهمیم بالاخره تقلب شد یا نشد؟

اما متاسفانه اخبار انتخابات و تقلب در آمریکا، لابه‌لای اخبار گرانی دلار و طلا و سکه و ریزش بورس و قحطی گوجه و مرگ و میر کرونا و گرانی گوشت و مرغ و تخمش و لبنیات و… گم شده است.

اما ما شده حتا از رسانه‌های محلی آمریکا و پیج توئیتر مشاور دام و طیور وزارت کشاورزی دولت بوش پدر هم که شده به اخبار و اطلاعات انتخابات و تقلب در آمریکا دسترسی پیدا می‌کنیم.

هرچند مقامات و مسئولان ایرانی نمی‌خواهند بگذارند ما به این اطلاعات دسترسی داشته باشیم. نمی‌خواهند بگذارند ما از تقلب در آمریکا مطلع بشویم. آنها هرکاری می‌کنند تا حواس ما را پرت کنند.

آزادی اطلاعات را از ما گرفتند و قصد دارند ما را با اخبار حاشیه‌ای و چرت و پرتی مانند اختلاس مدیران و خراب کردن آلونک مادر سرپرست خانوار و اهدای دناپلاس به نمایندگان مجلس و بی‌تدبیری در مدیریت کرونا و… سرگرم کنند.

اما کور خواندند. ما فریب این صحنه‌سازی‌ها را نمی‌خوریم و یک‌دل و یک صدا همراه با مردم مظلوم ایالات متحده آمریکا پا به میدان می‌گذاریم.

پیروزی ازآن ماست. ما از افکار عمومی جهان و سازمان‌های بین‌المللی خواستاریم به این ظلم آشکار ورود کنند و آرای الکترال ایالت پنسیلوانیا را بازشماری کنند. ما تا رسیدن حق به حق‌دار ساکت نمی‌نشینیم.

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

کد خبر : 188026 ساعت خبر : 11:14 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=188026
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات