رونمایی از وقایع سکانس قتل راضیه

رونمایی از وقایع سکانس قتل راضیه

گفتگو با پردیس پورعابدینی و کامبیز دیرباز در «بوی خون»؛ رونمایی از وقایع سکانس قتل راضیه

به گزارش گلونی سومین قسمت مستند «بوی خون» به کارگردانی وحید سعیدی و نویسندگی احمد رنجبر با عنوان «پرستو» یکشنبه (۲۳ آذر) منتشر می‌شود.

پردیس پورعابدینی که در سریال «آقازاده» به عنوان نخستین تجربه تصویری خود فراتر از انتظار ظاهر شده، مقابل دوربین این مستند نشسته و گفتگویی مفصل انجام داده است.

رونمایی از وقایع سکانس قتل راضیه

نماشای گلونی را دنبال کنید

پرونده این قسمت اختصاص دارد به بررسی پدیده پرستو در دنیای سیاست. عباس عبدی و سید جواد میری به کالبد شکافی این موضوع پرداخته‌اند.

در بخش گفتگوی سیاسی نیز مصطفی کواکبیان درباره پدیده آقازادگی و ماجرای رانت‌بازی در دستگاه‌های دولتی نکاتی را مطرح کرده است.

در بخش قصه یک سکانس از وقایع سکانس قتل راضیه و نابود شدن ماشین مرسدس بنز در این صحنه رونمایی می‌شود. کامبیز دیرباز و امیر ولی‌خانی مدیر جلوه‌های ویژه بصری مهمانان این بخش هستند.

مستند «بوی خون» هر یکشنبه در سامانه فیلیمو و نماوا منتشر می‌شود. در این مستند پرونده‌های واقعی که در سریال «آقازاده» مطرح شده است، مورد تحلیل قرار می‌گیرند.

گفت و گو با بازیگران و چهره های سیاسی – اجتماعی دیگر بخش های مستند را شکل می‌دهد.

آقازاده سریالی درام، عاشقانه و اجتماعی با هنرنمایی امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، ثریا قاسمی، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز، هنرمندی نیکی کریمی، نقش آفرینی متفاوتی از جمشید هاشم پور و محمدحسین لطیفی، با معرفی پردیس پورعابدینی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا محصول سال ۱۳۹۸ کشور ایران است.

پایان پیام

کد خبر : 191825 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=191825
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات