سریال خانه عزیز از شبکه دو سیما در نوروز ۱۴۰۰

سریال خانه عزیز را از شبکه دو سیما در شب های نوروز

به گزارش گلونی سریال خانه عزیز یک ملودرام شیرین اجتماعی است که به نویسندگی سعید دولت‌خانی و نوید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی در نوروز ۱۴۰۰ بر روی آنتن شبکه دو می‌رود.

این سریال مراحل پیش‌تولید خود را می‌گذراند تا برای پخش در ایام نوروز ۱۴۰۰ آماده شود.

نوید محمودی که تهیه کننده و نویسنده این اثر است پیش از این سریال «سایه‌بان» را برای شبکه دو سیما روانه آنتن کرده بود. و حالا قرار است این سریال را در نوروز ۱۴۰۰ به نمایش بگذارید.

به شما پیشنهاد می‌دهیم حتما در روزهای بهاری به تماشای این فیلم ملودرام جذاب بنشینید و با خانواده‌تان از تماشای آن لذت ببرید.

دانلود سریال خانه عزیز

  • تهیه کننده: نوید محمودی
  • نویسندگان: نوید محمودی و سعید دولت خانی
  • کارگردان: نوید محمودی
  • محصول سال ۱۳۹۹
  • ژانر: ملودرام
  • زبان: فارسی
  • محصول کشور ایران

خلاصه داستان

«خانه عزیز» یک ملودرام شیرین اجتماعی است که به صورت همزمان توسط سعید دولت‌خانی و نوید محمودی در حال نگارش است. و هنوز از موضوع و خلاصه داستان این فیلم گزارشی دریافت نشده است.

زمان پخش

این سریال هم اکنون در دست ساخت است و مراحل پیش‌تولید خود را می‌گذراند پخش آن در نوروز ۱۴۰۰ اعلام شده اما هنوز از ساعت پخش آن خبری اعلام نشده است.

بازیگران

متاسفانه هنوز اسامی این سریال که قرار است نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه ۲ سیما برود مشخص نشده و هنوز اطلاعاتی دریافت نکرده‌ایم.

به محض اینکه اسامی مشخص شوند این گزارش آپدیت می‌شود و اسامی بازیگران را به محضر شما خواهیم رساند.

سریال خانه عزیز سریال نوروزی شبکه دو سیما است که در نوروز ۱۴۰۰ پخش خواهد شد. بی‌شک یکی از بهترین سریال‌های سال بوده و در این شرایط سخت کرونا عوامل این فیلم سعی می‌کنند به بهترین شکل ممکن این سریال را بسازند.

پایان پیام

نویسنده: محمد شهبازی

کد خبر : 190050 ساعت خبر : 7:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=190050
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات