فصل هشتم شام ایرانی ۲ به میزبانی بهاره رهنما

فصل هشتم شام ایرانی ۲ به میزبانی بهاره رهنما

به گزارش گلونی در پی اپیدمی کرونا، و تعطیلات عمومی کشور به دستور ستاد ملی کرونا، فصل جدید «شام ایرانی»، به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب، با درایت و تصمیم سازمان سینمایی و معاونت ارزشیابی و نظارت ارشاد، به منظور سرگرمی و در خانه ماندن مردم جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، برای پخش و عرضه در فیلیمو مجوز گرفتند.

قسمت اول فصل جدید شام ایرانی، با حضور مریم امیرجلالی، بهاره رهنما، فلور نظری و شهرزاد کمال‌زاده به میزبانی بهاره رهنما، برای عرضه در روز پنج‌شنبه ۶ آذر مجوز پخش دریافت کرد.

فصل هشتم شام ایرانی به میزبانی بهاره رهنما
فصل هشتم شام ایرانی به میزبانی بهاره رهنما

 شام‌ایرانی هفتم با حضور محمدرضا علیمردانی، مهدی کوشکی، امیرمهدی ژوله و محمد لقمانیان مقابل دوربین رفت و فصل هشتم شام ایرانی میزبان خانم‌های بازیگر است.

گفتنی است به تازگی قسمت دوم «شب‌های مافیا» و فصل هشتم «شام‌ایرانی» از ارشاد مجوز گرفت. رئالیتی‌شوهای سعید ابوطالب، از وزارت ارشاد، برای پخش از فیلیمو مجوز گرفتند.

در توضیحات این برنامه امده است: این برنامه صرفا بهانه‌ای است برای انعکاس بخشی از فرهنگ غنی ایرانی به نام (آداب شام ایرانی). این آداب مشتمل بر آشپزی، غذا خوردن، معاشرت، مهربانی و… است.

بازیگران مرد و زن در همه جای دنیا کم‌تر اهل خانه‌داری و آشپزی هستند اما وقتی هنرمندان دیگری میهمان‌شان هستند، هموطن یا خارجی، حتما می‌توانند شرایطی ایجاد کنند که به میهمانان‌شان خوش بگذرد و البته از آنها رای بگیرند. شام ایرانی یک ریالیتی شو است…

برای مشاهده آنلاین و دانلود قسمت اول فصل هشتم شام ایرانی ۲ اینجا کلیک کنید.

شام ایرانی نام مجموعه‌ای ویدئویی است که سری اول آن به کارگردانی بیژن بیرنگ در سال ۱۳۹۰ ساخته شد، و قسمت اول آن در بهمن ۱۳۹۰ از طریق شبکۀ نمایش خانگی منتشر شد. سری‌های بعدی این برنامه را نیز به ترتیب محمد شایسته، سروش صحت و سعید ابوطالب کارگردانی کردند.

پایان پیام

کد خبر : 188502 ساعت خبر : 8:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=188502
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات