گلونی

فینال شب های مافیا آغاز شد

فینال شب های مافیا آغاز شد

فینال شب های مافیا آغاز شد

فینال شب های مافیا آغاز شد

آغاز پخش رقابت جذاب زنان و مردان بازیگر در «شب‌های مافیا»؛ خبره‌ترین مافیاها به فینال رسیدند.

پخش فصل چهارم و فینال رئالیتی‌شو محبوب و پرمخاطب «شب‌های مافیا» به کارگردانی سعید ابوطالب از امروز با حضور مردان و زنان بازیگر آغاز شد.

به گزارش گلونی این مجموعه، حامد آهنگی، مجید واشقانی، هادی کاظمی، سید جواد هاشمی، سیما تیرانداز، شهرزاد کمال زاده، سمانه پاکدل، مریم مومن، بهنام تشکر، امیر مهدی ژوله، امید حاجیلی و حسین مهری 12 بازیگر منتخب فصل‌های اول تا سوم هستند که رقابتی سخت و هیجان‌انگیز را در فینال این رئالیتی‌شو با گردانندگی محمد رضا علیمردانی، رقم می‌زنند.

تصاویری از فینال شب های مافیا

فینال نیز مثل فصول قبل در سه قسمت برگزار می‌شود و تبحر و تجربه شرکت‌کنندگان بر دشواری و در عین حال جذابیت مجموعه اضافه کرده است و پیش‌بینی می‌شود مجموعه «شب‌های مافیا» که در فصل‌های قبلی موفق به شکستن رکوردهای مختلفی در میزان مخاطب شد و از برخی مجموعه‌های نمایشی نیز جلو زد، این بار رکوردهای جدیدی  را جابه‌جا کند.

رئالیتی‌شوی «شب‌های مافیا» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب با خوانندگی کاوه آفاق، با سرمایه‌گذاری شرکت هنر اول ساخته می‌شود و هر هفته سه‌شنبه‌ها ساعت 8 صبح به صورت اختصاصی از طریق فیلیمو پخش می‌شود.

در فصل اول سیدجواد هاشمی، هادی کاظمی، بیژن بنفشه خواه، محمدرضا هدایتی، حامد آهنگی، رضا شفیعی جم، کاوه خداشناس، هومن حاج عبدالهی، عماد طالب‌زاده، مجید واشقانی، میرطاهر مظلومی و بهرنگ علوی حضور داشتند.

همچنین فصل دوم نیز رقابت زنان شناخته شده‌ای چون شقایق دهقان، نسیم ادبی، شبنم فرشادجو، خاطره حاتمی، سمیرا حسن پور، سیما تیرانداز، آزیتا ترکاشوند، مریم مومن، رویا میرعلمی، سمانه پاکدل، شهرزاد کمال‌زاده و گلوریا هاردی را به تصویر کشید.

فصل سوم این مجموعه نیز با حضور امیرمهدی ژوله، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، امید حاجیلی، کامران تفتی، حسین مهری، شهاب عباسی، بهنام تشکر، نیما رییسی، امیر کربلایی‌زاده، احسان کریمی و رامین ناصر‌نصیر از طریق پلتفرم فیلیمو پخش شده است.

برای تماشای فینال شب‌های مافیا اینجا کلیک کنید.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل