گلونی

پرونده برادران ریخته گران در بوی خون باز می‌شود

پرونده برادران ریخته گران در بوی خون باز می‌شود

پرونده برادران ریخته گران در بوی خون باز می‌شود

پرونده برادران ریخته گران در بوی خون باز می شود

قسمت پنجم مستند «بوی خون» با عنوان «مردان آهنین» با حضور امین تارخ منتشر می‌شود. در این قسمت، تارخ از سریال «آقازاده»، نقش حاج رضا و پدیده آقازادگی گفته است.

به گزارش گلونی پرونده ویژه پنجمین قسمت «بوی خون» به اختلال در نظام اقتصادی اختصاص دارد. در این بخش با بهمن آرمان استاد دانشگاه درباره بررسی پرونده برادران ریخته گران در ماجرای کارخانه فولاد و فروش میلگردها و با حمیدرضا آصفی سخنگوی سابق وزارت امور خارجه در زمان ریاست جمهوری سید محمد خاتمی درباره آقازادگی، زمینه‌های شکل‌گیری و راه مبارزه با آن گفتگو شده است.

پرونده برادران ریخته گران در بوی خون باز می‌شود

نماشای گلونی را دنبال کنید

«بوی خون» به کارگردانی وحید سعیدی و نویسندگی احمد رنجبر با هدف بررسی پرونده‌های سیاسی – اجتماعی که در سریال «آقازاده» به آن‌ها پرداخته شده، ساخته می‌شود. این مستند که تهیه‌کنندگی آن را سید امیر موسوی نیا بر عهده دارد هر یک‌شنبه در سامانه فیلیمو و نماوا منتشر می‌شود.

«بوی خون» به کارگردانی وحید سعیدی و نویسندگی احمد رنجبر با هدف بررسی پرونده‌های سیاسی – اجتماعی که در سریال «آقازاده» به آن ها پرداخته شده، ساخته می‌شود. این مستند که تهیه کنندگی آن را سید امیر موسوی نیا بر عهده دارد هر یک‌شنبه در سامانه فیلیمو و نماوا منتشر می‌شود.

این مستند به کارگردانی وحید سعیدی و نویسندگی احمد رنجبر، با هدف واکاوی موضوعات مطرح شده در سریال آقازاده (بهرنگ توفیقی، ۱۳۹۹) ساخته شده است و هر بار یکی از پرونده‌ها در آن زیر ذره‌بین قرار می‌گیرد.

گفت‌وگو با چهره‌های سیاسی و اجتماعی درباره آقازادگی و نیز مصاحبه با بازیگران سریال، دیگر محورهای اصلی هر قسمت هستند.

درباره فیلم بوی خون

مستند بوی خون به کارگردانی وحید سعیدی در سال ۱۳۹۹ ساخته شده است.

این مستند محصول کشور ایران و در ژانر مستند و اجتماعی است.

در این مستند احمد توکلی، حمیدرضا آصفی، مصطفی کواکبیان، تقی آزاد ارمکی، عباس عبدی، احسان قاضی زاده هاشمی، مرتضی گودرزی دیباج، مرتضی طلایی، سید مصطفی هاشمی طبا، علی علی لو، حمیدرضا ترقی، امین تارخ، نیکی کریمی، امیر آقایی، امین حیایی، محمدمهدی سلطانی سروستانی، کامبیز دیرباز، لعیا زنگنه، محمدحسین لطیفی، دیبا زاهدی، روزبه معینی، سینا مهراد، پردیس پورعابدینی، مهدی کوشکی، جمشید هاشم پور و محمدصادق شایسته حضور دارند.

برای تماشای این مستند می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل