خیابانی با روبیکا مخاطبان را عصبی کرد

خیابانی با روبیکا مخاطبان را عصبی کرد

به گزارش گلونی تبلیغات دور زمین یکی از الزامات مسابقه بودند و همچنان هم هستند.

اما پیشرفت تکنولوژی روی تبلیغات هم اثر گذاشته و دیگر تا جلوی چشم آدم می‌آید.

جلوی چشم هم نیاید، گزارشگر آن‌قدر اعلام می‌کند تا بر ذهن بنشیند.

تماشاچیان در خانه هم نمی‌دانند در لحظه حساس باید موقعیت را دنبال کنند یا گوشی را بردارند و پیامک بزنند.

اصلاً در زمانی که توپ بین زمین و هوا معلق است مغز قفل می‌کند. نه می‌توان پیش بینی کرد نه طرفداری خود را اعلام کرد.

حتی طرفداران فوتبال هم اکثراَ با چند مصوت احساسات خود را ابراز می‌کنند و از حرکت عاجزند.

برای همین بسیاری از کاربران از این تبلیغاتی که روی سر و صورت تک تک بازیکنان وعوامل می‌رود ناراضی شدند و معتقدند همین هیجانی که برایش روزشماری کرده‌اند را ازبین می‌برد.

هواداران فوتبال هنوز به تبلیغات چندثانیه‌ای قبل از شروع مسابقه عادت نکرده‌اند، چه برسد به این زیرنویسی که دائم همراه با بازی درجریان است.

برخی واکنش‌ها به گزارش آقای خیابانی

پایان پیام

کد خبر : 198334 ساعت خبر : 7:18 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=198334
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات