درآمدزایی در اینستاگرام مثل هلو

درآمدزایی در اینستاگرام مثل هلو؛ اینستاگرام و کارخانه‌ی پول‌سازی

این قسمت: شغل شریف مزه سنجی (The Taster)

سال‌ها از پی هم آمدند و قرن ۱۳۰۰ را به پایان رساندند.

به گزارش گلونی علم و تکنولوژی مسیر پیشرفت را طی کرد و روز به روز، زندگی را چون هلویی به گلوی بشریت سوق داد.

اگر بخواهیم جوجه‌های آخر قرن‌مان را بشماریم قطعا یکی از چاق‌و‌چله‌ترینِ آن‌ها پیدایش صنعت شکم‌چرانی، با تمام اِهّن و تُلوپ‌های منحصر به فرد خود است.

درآمدزایی در اینستاگرام

از مهم‌ترین و گنده‌ترین زیر شاخه‌های این صنعت می‌توان حوزه چشندگی و چسبندگی به غذاهای خیابانی را نام برد که الحق و الانصاف هم دانشگاه مجازی، در پروراندن متخصصانی ضخیم در این مسیر خوب درخشیده است.

دیگر نیاز به عرق‌ریزان در طول روز، یا بلند کردن پای فیل برای به دست آوردن چندرغاز نیست بلکه فقط کافی است شما کمی به گیگ سوزاندن روی بیاورید.

در این مطلب قصد داریم فرآیند صفر تا صد ظهور یک متخصص چشایی مزه و تبدیل آن از یک جوجه تستر به یک گولاخ تستر را باهم بررسی کنیم.

مواد مورد نیاز:
پیج اینستاگرام (یک عدد)
فالور (به میزان لازم)
چشنده (یک عدد خانم یا آقا… صرفا لب و لوچ مدنظر است)
اینترنت (هرچه بیشتر بهتر)

در صورت مهیا بودن مواد شما نصف راه را رفته‌اید. حالا کافی است سراغ رستوران و یا فست‌فودی بروید و با اتکا به عدد مریدان خویش در صفحه‌تان، پشت میز حاوی انواع و اقسام اطعمه و اشربه بنشینید، شکم جلو دهید و با به دست گرفتن افسار فک و دهان‌تان کار را آغاز کنید.

حالا وقت آن است که ماشه‌ی سلاح‌تان را فشار دهید و چشم در چشم لنز، دهان‌تان را بسان کروکودیلی گشنه باز کنید و اولین لقمه را ببلعید.

توجه: تا اینجای کار فقط بزاق دهان مخاطب را تحریک کرده‌اید.

حالا وقت آن است که ملچ‌وملوچ‌های جانانه را چاشنی کار کرده و در همین حین تحسین‌ افشانی کنید، بدین صورت که الفاظ تحسین و شگفتی خود را از کیفیت غذای موجود به بیرون از دهان بپاشید.

سعی کنید با جویدن هر لقمه زیر دندان‌هایتان، مزه‌ی بی‌نظیر آن به مخاطب پشت گوشی القا شود به طوری که بیننده گشنه را به ورطه از خود بیخودی کشانید.

توجه: مخاطب حالا برای ارضای حس گشنگی به یخچال، آخرین مأمن خویش پناه برده‌ است.

در آخر نیز برای محکم‌کاری و مطمئن شدن در برانگیختن شکم و جیب مخاطب، درصدی تخفیف هم چاشنی کار کنید تا فکرکردن به قیمت‌ها تمام کار و فعالیت شما را به باد ندهد.

در پایان به شما چشنده عزیز تبریک می‌گویم چرا که در عین پر شدن شکم‌تان، جیب‌تان نیز پر شده ‌است.

پایان پیام

نویسنده: هانیه شریعتی

کد خبر : 196876 ساعت خبر : 2:06 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=196876
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات