شاهکار پرسپولیس در استخر قائم‌شهر

شاهکار پرسپولیس در استخر قائم‌شهر

به گزارش گلونی در حالی که از چند روز گذشته زمان برگزاری بازی معوق پرسپولیس و نساجی مشخص شده بود مسئولان برگزاری این دیدار بدون توجه به شرایط ورزشگاه و هشدارهای سازمان هواشناسی، زمین را به امان خدا رها کرده بودند تا صبح روز بازی اعلام شود که با توجه به بارش سنگین باران تلاش می‌کنیم شرایط مهیایی انجام بازی شود ولی در نهایت داور و ناظر بازی باید نظر نهایی را بدهند!

مگر نباید چند قبل از بازی تلاش کرد تا شرایط مهیا باشد! آیا نباید روی زمین کاور می‌کشیدند؟

آیا هیات‌ فوتبال مازندران تدابیری برای اینگونه شرایط در نظر دارد؟

زمینی که در هیچ‌ جایی دنیا داور سوت شروع بازی را در آن نمی‌زند. هر چند که نسل اینگونه ورزشگاها فقط در ایران باقی مانده است.

شاهکار پرسپولیس در استخر قائم‌شهر

چیزی که مسلم است سازمان لیگ جهت برگزاری هرچه زودتر بازی‌های معوق فینالیست آسیا تحت فشار است چون در شرایط عادی حداقل در همچین شرایطی بازی ۲۴ ساعت به تعویق می‌افتد.

به هرحال بازی در شرایطی برگزار شد نیمه از زمین عملا پر از آب بود و کادر فنی دو تیم بیش‌از نتیجه نگران مصدومیت بازیکنان خود بودند تا ادامه لیگ برای آنها دشوار نشود.

امیدواریم با توجه به رسیدن فصل سرما و بارش برف و باران در کلیه استان‌ها بازیها با کیفیت بهتری انجام شود تا حداقل در زمانی که پیشنهاد میزبانی جام ملت‌های آسیا را ارائه کرده‌ایم خودمان هم از امکانات ویسنته‌کالدرون بهره ببریم.

پایان پیام

گزارش‌گر: محمد ساکی

کد خبر : 194709 ساعت خبر : 5:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=194709
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات