طلای اینترنتی نمی‌خریم، حتی اگر…

طلای اینترنتی نمی‌خریم، حتی اگر …

به گزارش گلونی رئیس اتحادیه‌ طلا و جواهر تهران از مردم خواسته تا زمانی که بستر خرید اینترنتی طلا فراهم نشده، طلا را حضوری بخرند.

جناب رئیس اتحادیه، چرا فکر می‌کنید ما علاقه‌ای به خرید اینترنتی طلا داریم؟

مگر طلا علف خرس است که بدهیم دست پیک موتوری؟

ما حتما حضوری مراجعه می‌کنیم.

اصلا برای محکم‌کاری هم که شده به خیابان «امین‌حضور» مراجعه می‌کنیم، حتی اگر گرم‌ و نرم‌ترین بستر دنیا را برای خرید اینترنتی فراهم کنید:

حتی اگر مطئن باشیم پیک موتوری، طلایمان را سر راه برای زنش نمی‌برد که سال‌ها بعد از فروش همه‌ی طلاهایش برای سپرده‌گذاری در یک مؤسسه‌ی مالی و اعتباری بی‌اعتبار، بتواند چند عکس طلایی برای استوری اینستاگرامش بگیرد و به خیال خودش آبروداری کند؛

حتی اگر مطمئن باشیم آن کارگر طلافروشی که همسرش زیر بار مشکلات طاقت نیاورد و جدا شد، وسوسه نمی‌شود که طلای ما را کش برود و خرج مهریه‌ به اجراگذاشته‌شده‌ی همسر سابقش کند.

حتی اگر بدانیم آن یکی پیک موتوری وسوسه نمی‌شود که یکی دو تا لیس مشتی به طلای ما بزند تا ببیند بستنی روکش‌طلای فلان برج و باروی شهر که در استوری «ریچ‌کیدز» مازراتی‌سوار ساکن «باستی‌هیلز» دیده چه طعمی دارد.

طلای اینترنتی نمی‌خریم

ما حضوری خرید می‌کنیم، حتی اگر بدانیم پیک موتوری‌ای که بعد از مدت‌ها شرمندگی از نخریدن گوشواره‌ مورد علاقه‌ زنش، با ضرب و زور پس‌انداز، و گاز زدن بربری به‌جای ساندویچ فلافل برای ناهار، امید داشت بتواند برای سالگرد ازدواجش بالاخره گوشواره را بخرد، با دیدن قیمت جدید آن، اشک در چشمش حلقه نمی‌زند و بغض دمار از روزگارش در نمی‌آورد.

حتی اگر پادوی بازار طلافروش‌ها که دارد طلای ما را داخل جعبه می‌گذارد و بسته‌بندی می‌کند، به این فکر نکند که خیلی وقت است می‌خواهد به نامزدش بگوید می‌خواهد سرتاپای او را طلا بگیرد ولی نمی‌تواند چون مجبور شده حلقه‌ی نامزدی‌اش را هم از جنس نقره بگیرد.

خیالتان راحت جناب رئیس اتحادیه‌ی طلا و جواهر! ما اینترنتی خرید نمی‌کنیم؛ حتی اگر وضعیت مملکت طوری بشود که ما بتوانیم طلا بخریم.

پایان پیام

نویسنده: مسعود توکلی

کد خبر : 195246 ساعت خبر : 1:41 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=195246
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات