پایداری شبکه ایرانسل در کنگ با وجود وقوع زلزله

پایداری شبکه ایرانسل در کنگ با وجود وقوع زلزله

در پی وقوع زلزلۀ ۵.۵ ریشتریِ «کنگ» در استان‌ هرمزگان، شبکۀ ایرانسل کاملاً پایدار و در حال خدمت‌رسانی به مشترکان است.

به گزارش گلونی از روابط‌عمومی ایرانسل؛ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با رصد ۱۰۰ درصدی شبکه به صورت ۲۴ ساعته، همواره در حالت آماده‌باش قرار دارد تا در صورت بروز و مشاهده کوچک‌ترین اختلال، آن را برطرف کرده و بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان خود و مشترکانی که از طریق رومینگ ملی، میزبانی می‌کند، ارائه دهد.

امروز شنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۹، ساعت ۱ و ۱ دقیقه، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۵ ریشتر در عمق ۱۹ کیلومتری زمین، حوالی منطقۀ کنگ در استان‌ هرمزگان را لرزاند.

پایداری شبکه ایرانسل در کنگ

ایرانسل، از ابتدای راه‌اندازی شبکۀ خود، طرح پایداریِ شبکه در شرایط بحران را اجرا کرده تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی، اختلال در تجربۀ مشترکان به حداقل ممکن برسد.

اسکان اضطراری

محمد باقر محمدی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در گفت و گو با ایرنا:

سه اردوگاه اسکان اضطراری و موقت برای زلزله‌زدگان در روستاهای سایه خوش، دژگان و کلاتو بخش مرکزی شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان برپا شده است.

۳۰ تخته چادر امدادی، ۶۰ تخته موکت و ۱۵۰ تخته پتو در میان زلزله زدگان توزیع شده است.

محمدحسن قوسیان دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در گفت و گو با ایرنا:

گزارش ارزیابی شده از ۱۵ روستای زلزله‌زده هرمزگان توسط گروه‌های ارزیاب هلال‌احمر از ترک خوردگی دیوارهای برخی منازل روستایی خبر می دهد.

طبق آخرین اطلاعات میدانی، همه محورهای مواصلاتی در منطقه زلزله زده باز و تردد نیروهای امدادی برای امدادرسانی و خدمت‌رسانی به زلزله زدگان به سهولت در حال انجام است.

این زمین لرزه یک مصدوم (مرد ۳۵ ساله خراشیدگی ساق پای راست) در هنگام فرار برجای گذاشته که جراحت جزئی داشته و به صورت سرپایی مداوا شده است.

پایان پیام

کد خبر : 199357 ساعت خبر : 12:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=199357
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات