گلونی

آلبوم حرف بی حروف را با بهترین کیفیت دانلود کنید

آلبوم حرف بی حروف را با بهترین کیفیت دانلود کنید

آلبوم حرف بی حروف را با بهترین کیفیت دانلود کنید

آلبوم حرف بی حروف را با بهترین کیفیت دانلود کنید

این مجموعه اثری از تینا لاجوردیان و زکریا یوسفی، از طرف موسسه فرهنگی و هنری رهگذر هفت اقلیم منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

آلبوم حرف بی حروف

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی آلبوم حرف بی حروف تازه‌ترین اثر با هنرنمایی و همنوازی تینا لاجوردیان (عود) و زکریا یوسفی (سازهای کوبه‌ای) که در قالب ۱۲ قطعه به عناوین «شریانی»، «پیدایش»، «آوازی بیداد»، «عشوایی»، «آوازی دیلمان»، «رها»، «گفتگو»، «گریز»، «طره»، «ناتمام»، «نوا» و «سماع» چیدمان یافته و تولید شده است.

در معرفی این آلبوم نوشته شده است: «غرض از ساخت این آلبوم ارائه موسیقی شرقی توام با سلیقه شخصی و با توجه به مرزهای موسیقی دستگاهی ایرانی است. با توجه به شناختی که از موسیقی ایرانی و خصوصا موسیقی عرب و ترک داشتیم بر آن شدیم تا با تلفیق‌شان قطعاتی بسازیم که برای شنوندگان غیرایرانی هم ناآشنا نباشد.

وجود این قطعات بی‌کلام و بیان صحبت‌های‌مان به زبان موسیقی باعث شد که نام «حروف بی حروف» را برای این آلبوم برگزینیم.»

شایسته است آلبوم حرف بی‌حروف را قانونی تهیه کرده و حقوق مادی و معنوی آن را رعایت کنیم.

زکریا یوسفی نوازنده سازهای کوبه‌ای، متولد سال 1362 در پاوه است. او فارغ‌التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه سوره است و نزد اساتیدی چون محمدعلی حدادیان، عبدالنقی افشارنیا، جمشید عندلیبی، هوشنگ کامکار، بیژن کامکار، محسن الهامیان و محسن حجاریان آموزش دیده است.

از زکریا یوسفی تا کنون آلبوم‌های «پیدای ناپیدا»، «سایه‌های خورشید»، «یقین گمشده»، «روژیار»، «اورامان تا بادینان»، «یاد نگاه»، «سر سماع»، «شارو»، «در حلقه دف» و «سبوی تشنه» به تنهایی یا با همکاری هنرمندان دیگر منتشر شده است.

یوسفی در کنار سازهای کوبه‌ای به نوازندگی عود نیز مشغول است و در تنظیم و اجرای سازهای کوبه‌ای در چندین آلبوم موسیقی، فیلم، مستند و مجموعه تلویزیونی در ایران، عراق و ترکیه فعالیت داشته است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل