گلونی

آژیر خطر در تهران و همه واکنش‌ها به آن

آژیر خطر در تهران

آژیر خطر در تهران

آژیر خطر در تهران و همه واکنش‌ها به آن

به گزارش گلونی شب گذشته صدای آژیر خطر در برخی مناطق غرب تهران همچون ستارخان، مرزداران، شهرآرا و شهرک غرب شنیده شد.

سازمان هواپيمايي كشوري در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:
پرواز ۸۷۴ شرکت هواپیمایی ترکیش که قرار بود در ساعات ۱۲:۲۰ بامداد در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به زمین بنشیند، به دلیل شرایط نامساعد جوی تغییر مسیر داده و در فرودگاه باکو فرود آمد.

هواپیمای مذکور پس از سوخت‌گیری در فرودگاه باکو مجددا حدود ساعت ۴ بامداد در فرودگاه امام خمینی فرود آمد و مسافران به سلامت از هواپیما پیاده شدند.

تغییر مسیر این پرواز هیچ ارتباطی به صدای آژیر در برخی مناطق تهران نداشته و شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده است، صحت ندارد.

مدیرکل بحران استان تهران درباره این اتفاق به شبکه خبر گفت: «به‌ علت نفوذ آب پس از بارش شدید باران به یک مجموعه‌ای، صدای آژیر آنجا فعال شده است. چیز خاصی نیست و مردم خیال‌شان راحت باشد.»

معاون امنیتی استانداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: «سیستم صوتی یکی از سازمان‌ها در شهرک آزمایش دچار اختلال شده که همین موضوع موجب شنیده شدن این صدا در آن منطقه شده است در حال حاضر این سیستم صوتی خاموش شده است.»

آژیر خطر در تهران و همه واکنش‌ها به آن

نماشای گلونی را دنبال کنید

شایعه سقوط هواپیمای ترکیش ایر

مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی شایعه سقوط هواپیمای ترکیش ایر را تکذیب کرد.

در پی بروز شایعاتی مبنی بر احتمال سقوط هواپیمای مسافربری ترکیش ایر در حوالی فرودگاه امام خمینی، فرشید حسینی مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در این باره به ایسنا گفت:

این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و خلبان این شرکت هواپیمایی تصمیم به فرود نیامدن در این شرایط جوی نامساعد گرفته است.

وی افزود: در چنین شرایطی تنها خلبان است که می تواند بر اساس قانون تصمیم بگیرد که می تواند فرود بیاید یا خیر و به دلیل شرایط جوی نامساعد و وجود ابرهای خطرناک CB این خلبان تصمیم گرفته که به سمت باکو برود و اعلام کرد که پس از مساعد شدن آب و هوا دوباره به فرودگاه امام خمینی باز خواهد گشت.

مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: پس از فرود نیامدن هواپیمای ترکیش ایر، دیگر پروازها در این فرودگاه به زمین نشستند که می‌توان به ایران ایر اشاره کرد و لحظاتی دیگر نیز هواپیمای ماهان از استانبول در فرودگاه امام خمینی خواهد نشست.

دلیل تغییر مسیر هواپیمای ترکیش ایرلاین

معاون سازمان هواپیمایی گفت: دلیل تغییر مسیر هواپیمای ترکیش ایرلاین در شب گذشته فقط مسایل شرایط جوی بود.

ابوالقاسم جلالی در گفت ‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره تغییر مسیر هواپیمای ترکیش ایرلاین با شماره پرواز ۷۶۸۸ اظهار داشت:

تنها دلیل تغییر مسیر این هواپیما شرایط جوی بود هر چند که ساعت ۲ و ۲۴دقیقه بامداد در فرودگاه امام خمینی فرود آمد.

وی تاکید کرد: تغییر مسیر این پرواز هیچ ارتباطی به صدای آژیر در تهران ندارد و شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می‌شود صحت ندارد و مردم توجهی به این شایعات نداشته باشند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل