گلونی

تصاویری از زلزله سی سخت

تصاویری از زلزله سی سخت

تصاویری از زلزله سی سخت

تصاویری از زلزله سی سخت

به گزارش گلونی این زلزله شدید در شهر دهدشت نیز احساس شد.

گفتنی است که این زمین لرزه که در ۱۰ کیلومتری شهر سی‌سخت، ۱۹ کیلومتری کمه اصفهان و ۲۴ کیلومتری شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داد و این شهر را نیز لرزاند.

با توجه به عمق بالای این زلزله و محل وقوع آن، احتمال خرابی بالاست به طوری‌ که فرماندار شهرستان دنا گفت: منازل مسکونی زیادی در شهرستان دنا در پی زلزله ۵.۶ ریشتری ترک خورده‌اند.

تصاویری از زلزله سی سخت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: زلزله ساعت 22 و 5 دقیقه چهارشنبه شب در سی‌سخت سبب قطعی آب و برق و خسارت به منازل مسکونی این شهر شد.

محمد محمدی با بیان اینکه بر‌اساس آخرین گزارش‌ها، تاکنون خسارت‌هایی به منازل این شهر وارد شده است، افزود: تاکنون هیچ مورد فوتی در پی این زلزله گزارش نشده است، اما بر ‌اساس شدت و خرابی این زلزله، حتما زخمی‌های زیادی در سی‌سخت خواهیم داشت.

تصاویر اختصاصی گلونی

در پی گزارش مقدماتی وقوع زمین‌لرزه ای به بزرگی: 5.6 در مقیاس ریشتر در منطقه مرزی استان‌های اصفهان و کهکیلویه و بویر احمد، حوالی سی‌سخت، وزیر بهداشت به سازمان اورژانس کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های مربوطه و سازمان غذا و دارو، دستور آماده باش، بررسی عاجل ابعاد واقعه و تامین نیازهای احتمالی امدادی، بهداشتی و درمانی مناطق آسیبدیده را ابلاغ کرد.

عبدالحمید، فرماندار شهرستان دنا گفت: برق شهرستان دنا قطع شد که با تلاش نیروهای اداره برق هم اکنون برق وصل شد.

وی افزود: تاکنون گزارشی از تلفات انسانی ناشی از این زمین لرزه به ما داده نشده است.

پناهی بیان کرد: در خصوص ریزش تونل در مسیر یاسوج _ اصفهان هنوز گزارش دقیقی به دست ما نرسیده است و در حال بررسی است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل