گلونی

مضامین دینی سریال آقازاده به روایت بوی خون

مضامین دینی سریال آقازاده به روایت بوی خون

مضامین دینی سریال آقازاده به روایت بوی خون

مضامین دینی سریال آقازاده به روایت بوی خون

نهمین قسمت از مستند «بوی خون» با حضور نیکی کریمی، مرتضی طلایی و حجت الاسلام محمد شیخ الاسلامی در فیلیمو و نماوا منتشر شد.

به گزارش گلونی پرونده ویژه قسمت نهم با نام «فرشته» موضوع نسبت دین و سینما است و به بررسی مضامین و مصادیق مذهبی و دینی سریال «آقازاده» می‌پردازد.

سایر ویدیوها در نماشای گلونی

شیخ الاسلامی کارشناس فرهنگی و طلایی فعال سیاسی اصولگرا مهمانان این قسمت هستند و از جمع بازیگران نیز با نیکی کریمی ایفاگر نقش تینا گفتگو شده است.

مضامین دینی سریال آقازاده

در بخش «قصه یک سکانس» نیز پشت صحنه خواب شخصیت نیما با بازی امیر آقایی به تصویر کشیده شده است.

«بوی خون» به کارگردانی وحید سعیدی، نویسندگی احمد رنجبر و تهیه کنندگی سید امیر موسوی‌نیا با هدف بررسی پرونده‌های سیاسی اجتماعی که در سریال «آقازاده» مطرح شده، هر یکشنبه در سامانه‌های فیلیمو و نماوا منتشر و هم‌زمان روی سوپر اپلیکیشن روبیکا بارگذاری می‌شود.

سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و با طراحی، نویسندگی و تهیه‌‌کنندگی حامد عنقا در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ ساخته شده است.

این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است.

در این سریال امین تارخ، امیر آقایی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، محمدمهدی سلطانی سروستانی، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، نیکی کریمی، جمشید هاشم‌پور، محمدحسین لطیفی , پردیس پورعابدینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

آقازاده درامی عاشقانه است که به موضوعات چالش برانگیز اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نیز می‌پردازد و قصه‌ای معمایی، پر التهاب و جذاب را روایت می‌کند.

آقازاده مجموعه‌ای به‌صورت نمایش خانگی به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا است.

فیلم‌برداری این مجموعه از سال ۱۳۹۸ آغاز گردید و پخش آن از روز جمعه ۶ تیرماه ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی انجام شد.

برای تماشای آنلاین سریال آقازاده اینجا کلیک کنید.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل