نشست های تخصصی نمایشگاه مجازی کتاب تهران

نشست های تخصصی بخش بین الملل نمایشگاه مجازی کتاب تهران

بخش بین‌الملل نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، ۱۷ نشست‌ تخصصی را در بستر اسکای روم برگزار می کند.

به گزارش گلونی از روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران؛ همزمان با نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، ۱۷ نشست‌ تخصصی در قالب تالار گفت‌وگو از سوی بخش بین‌الملل این نمایشگاه برگزار می‌شود.

در اولین روز این نمایشگاه (یکم بهمن‌ماه) وبینار تخصصی «زبان فارسی در اروپا» از ساعت ۱۲ تا ۱۴، وبینار تخصصی «هم‌اندیشی ناشران ایران و ترکیه با موضوع ترجمه و نشر آثار ادبیات کودک و نوجوان» از ساعت ۱۴ تا ۱۶ و وبینار تخصصی «هم‌اندیشی ناشران ایرانی و عربی با موضوع ترجمه و نشر آثار ادبیات کودک و نوجوان» از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود.

روز پنجشنبه دوم بهمن ماه نیز نشست‌های «زبان فارسی در شبه قاره و شرق آسیا»، «هم‌اندیشی ناشران عرب زبان و ایرانی در خصوص ترجمه و نشر آثار ادبیات پایداری و اندیشه انقلاب اسلامی» و «رونمایی و بررسی از ترجمه کتاب (ریشه‌های انقلاب اسلامی) به زبان اسپانیولی» به ترتیب از ساعت ۱۲ تا ۱۴، ۱۴ تا ۱۶ و ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ اجرا می‌شود.

نشست‌های تخصصی بین‌المللی خانه کتاب و ادبیات ایران در سومین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران (سوم بهمن ماه) نیز بدین شرح است: «زبان فارسی در کشورهای حوزه آفریقا و حوزه عربی» از ساعت ۱۲ تا ۱۴، «حضور کتاب‌های ایرانی در کشورهای حوزه بالکان (صربستان)» از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶:۳۰ و «رونمایی از کتاب تاریخ شعرای پارسی‌گوی بوسنی و هرزگوین و نگاهی به آثار ایرانی ترجمه شده در آن کشور» از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹.

نشست های تخصصی بخش بین الملل

نمایشگاه مجازی کتاب تهران

شنبه چهارم بهمن ماه، نیز وبینارهای تخصصی «زبان فارسی در کشورهای حوزه‌ عربی» از ساعت ۱۱ تا ۱۳، «معرفی و بررسی ظرفیت‌های فلوشیپ استانبول به صنعت نشر ایران» از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و «معرفی طرح گرنت ایران، تدای ترکیه و گرنت صربستان» از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود.

روز پنجم نمایشگاه (یکشنبه پنجم بهمن ‌ماه) از ساعت ۱۱ تا ۱۳ نشست «زبان و ادبیات فارسی در آسیای مرکزی و قفقاز»، از ساعت ۱۳ تا ۱۵:۳۰ نشست «بزرگداشت استان محمد اعظم رهنورد زریاب» و از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ نشست «ظرفیت تبادل نشر ایران و افغانستان» اجرا خواهد شد.

در آخرین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران، دوشنبه ششم بهمن‌ماه، نشست‌های «هم‌اندیشی آژانس های ادبی ایرانی و خارجی (ایران، ترکیه و آلمان)» و «هم‌اندیشی ناشران چینی و ایرانی در خصوص ترجمه و تبادل آثار» به ترتیب از ساعت ۱۳ تا ۱۵:۳۰ و ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یکم بهمن آغاز شده و تا ششم بهمن ادامه خواهد داشت.

پایان پیام

کد خبر : 200049 ساعت خبر : 6:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=200049
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات